مسئول دبیرخانه دایمی هئیت عمومی نظام مهندسی ساختمان خبر داد:

خودمان را بسطح مهندسی دنیا نزدیک کنیم

مسئول دبیرخانه دایمی هئیت عمومی نظام مهندسی ساختمان بیان کرد: باید همت کنیم خودمان را بسطح مهندسی دنیا نزدیک کنیم تا بتوانیم از تکنولوژی نوین و دانش حرفه ای در حوزه ساخت و ساز عقب نباشیم.

کد خبر: 960421014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶ - ۹:۵۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی مسئول دبیرخانه دایمی هئیت عمومی نظام مهندسی ساختمان بیان کرد: باید همت کنیم خودمان را بسطح مهندسی دنیا نزدیک کنیم تا بتوانیم از تکنولوژی نوین و دانش حرفه ای در حوزه ساخت و ساز عقب نباشیم.خودمان را بسطح مهندسی دنیا نزدیک کنیم

خودمان را بسطح مهندسی دنیا نزدیک کنیم

خودمان را بسطح مهندسی دنیا نزدیک کنیم

خودمان را بسطح مهندسی دنیا نزدیک کنیم

علی اکبر رمضانی با اشاره به برگزاری بیستمین همایش هئیت عمومی نظام مهندسی ساختمان در ارومیه گفت: طبق ماده نوزدهم و مفاد صد و دو و صد و هفت آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی ساختمان، همه ساله همایش هئیت عمومی در تیرماه بمیزبانی یکی از استان ها توسط شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان برگزار میشود.
رمضانی از این همایش بعنوان بزرگ ترین اجلاس حرفه ای مهندسی کشور نام برد و ادامه داد: طبق مواد قانونی آئین نامه در این همایش تراز سالانه بودجه، بررسی بودجه پیشنهادی شورای مرکزی، گزارش عملکرد شورای مرکزی و استان ها، بررسی مسایل و مشکلات استان ها و ارائه راه حل، بررسی و تصویب نظام نامه ها در دستور کار قرار گرفته و برای یک سال آینده جامعه مهندسی در سطح کشور و سازمان استان ها مدنظر قرار میگیرد.
وی با بیان این که ۲ دهه از برگزاری همایشهای هئیت عمومی میگذرد و وارد دهه سوم میشویم، در این دهه همت میکنیم نقد کلی به عملکردمان داشته باشیم.


دبیر اجرایی بیستمین اجلاس هئیت عمومی نظام مهندسی ساختمان گفت: در این رابطه موارد مورد طرح در همایشهای نوزده گانه را بررسی کردیم و بخشهایی که بنظر میرسید در دهه سوم میشود روی آن ها تمرکز کرد را استخراج کرده ایم تا با رویکردی متفاوت و اثر گذار تر بفعالیت ادامه دهیم.
رمضانی تصریح کرد: در همایش بیستم طبق قانون سیصد و چهل و شش نفرعضو اصلی سازمان بهمراه معاون امور عمرانی استانداریها، مدیران کل راه و شهرسازی بهمراه شهرداران و با حضور میهمانان ویژه از جمله وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی حضور خواهند داشت.
دبیر اجرایی بیستمین اجلاس هئیت عمومی نظام مهندسی ساختمان با اشاره بمیزبانی این دوره از همایش در استان آذربایجانغربی – ارومیه عنوان کرد: ضمن قدردانی از دست اندرکاران و کمیته های اجرایی این همایش امیدوار هستیم نتایج آن زمینه ساز توسعه و تعالی مجموعه و جامعه مهندسی کشور باشد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

 

بهترین کتاب برای آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۹۶
1154 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0