بررسی دستمزد خدمات مهندسی شهرسازی در استانها  دستمزد خدمات مهندسی شهرسازی

بررسی دستمزد خدمات مهندسی شهرسازی در استانها 

گروه تخصصی شهرسازی شورای مرکزی تشکیل نشست داد و به بررسی دستمزد خدمات مهندسی شهرسازی در استان‌ها و شرح خدمات برای جزئیات شهرسازی و اراضی خارج از محدوده شهرها پرداخت.

کد خبر: 190801011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ مرداد ۹۸ - ۲:۴۹ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گروه تخصصی شهرسازی شورای مرکزی تشکیل نشست داد و به بررسی دستمزد خدمات مهندسی شهرسازی در استان‌ها و شرح خدمات برای جزئیات شهرسازی و اراضی خارج از محدوده شهرها پرداخت.

بررسی دستمزد خدمات مهندسی شهرسازی در استانها 

بررسی دستمزد خدمات مهندسی شهرسازی در استانها

بررسی دستمزد خدمات مهندسی  شهرسازی در استانها 

حاضرین در نشست با تاکید بر اینکه طبق بررسی قیمت ‌های جاری در استانهای مختلف و نظر به ابلاغ دستمزد خدمات فعالیت‌ های شهرسازی از طرف شورای مرکزی به تمامی استان‌ها و اجرای آن در سالهای اخیر، پیشنهاد کردند براساس روال فعلی همراه با اخذ مصوبات هیئت ۴ نفره استان‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

گروه تخصصی شهرسازی سپس مقرر نمود در مکاتبه با تمامی استان ‌ها نحوه ارجاع کار خدمات مهندسی شهرسازی و کنترل ظرفیت بمنظور وحدت رویه و همسان سازی نمونه فرمهای شهرسازی استعلام گردد.

گروه تخصصی شهرسازی شورای مرکزی، هم‌چنین از نمایندگان جامعه مهندسان مشاور ایران که در نامه خود متقاضی شرکت در جلسه ای با این گروه بودند، برای نشست آینده دعوت کرد.

بررسی دستمزد خدمات مهندسی شهرسازی در استانها 

شرح خدمات جزئیات شهرسازی (طرح سایت پلان) نیز محور بحث اعضای گروه تخصصی قرار گرفت و مقرر گردید از استانهای همدان، البرز، گیلان و زنجان برای تهیه شرح خدمات مناسب، نظرخواهی گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی نقشه برداری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مرداد ۹۸
900 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0