بازدید از مجموعه سنگ آهن مرکزی جهت ارتقای دانش فنی و تجربی کارشناسان بازدید از مجموعه سنگ آهن مرکزی جهت ارتقای دانش فنی و تجربی کارشناسان

بازدید از مجموعه سنگ آهن مرکزی جهت ارتقای دانش فنی و تجربی کارشناسان

بازدید از مجموعه سنگ آهن مرکزی جهت ارتقای دانش فنی و تجربی کارشناسان ، صورت گرفت. در حاشیه این بازدید از موزه سنگ و معدن و جشنواره محیط زیست بازدید بعمل آمد

کد خبر: 010328007 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ خرداد ۰۱ - ۱۰:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بازدید از مجموعه سنگ آهن مرکزی جهت ارتقای دانش فنی و تجربی کارشناسان ، صورت گرفت. در حاشیه این بازدید از موزه سنگ و معدن و جشنواره محیط زیست بازدید بعمل آمد

بازدید از مجموعه سنگ آهن مرکزی جهت ارتقای دانش فنی و تجربی کارشناسان

بازدید از مجموعه سنگ آهن مرکزی جهت ارتقای دانش فنی و تجربی کارشناسان
بازدید از شرکت سنگ آهن بافق اولین گام ارتقای دانش فنی کارشناسان محیط زیست نظام مهندسی کشاورزی یزد
معاون آموزشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، بیان کرد: جهت ارتقای دانش فنی و تجربی کارشناسان، نخستین گام با بازدید از مجموعه سنگ آهن مرکزی برداشته شد.
به مناسبت هفته محیط زیست، با حضور معاونت آموزش و مشاور محیط زیست سازمان و تعدادی از کارشناسان محیط زیست عضو سازمان نظام مهندسی مستقر در صنایع، از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق بازدید به عمل آمد.
مشاور محیط سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد ضمن عرض تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه سنگ آهن و پیشگام شدن در برگزاری بازدیدهای دوره ای صنایع گفت: این بازدیدها میتواند زمینه ساز تبادل اطلاعات و تجربیات جهت ارتقای سطح دانش و عملکرد نیروهای متخصص محیط زیست گردد.
علیرضا شریفی افزود: با توجه به اهمیت مناطق چهارگانه تحت حفاظت سازمان محیط زیست میتوان برنامه ریزیهای هدفمند جهت بازدید از این مناطق در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی داشت.
در ادامه عباس میرحاجیان گفت: با توجه به حساسیت موضوع محیط زیست، دوره های آموزشی، بازآموزی و کارورزیHSE متعددی در سازمان نظام مهندسی انجام گرفته است که جهت ارتقای دانش فنی و تجربی کارشناسان، اولین گام با بازدید از مجموعه سنگ آهن مرکزی برداشته شد.
میرحاجیان تصریح کرد: امید است برنامه بازدید های دوره ای در صنایع مختلف ادامه داشته باشد تا کارشناسان بتوانند از تجربیات، فعالیتها و دستاوردهای واحد های صنعتی مختلف الگو برداری کنند.
قابل ذکر است: پس از بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی و برررسی عملکرد سیستمهای کنترل آلاینده های محیط زیست، کارشناسان مربوطه، دستاوردهای زیست محیطی خود را ارایه کردند.
لازم به ذکر است: در حاشیه این بازدید از موزه سنگ و معدن و جشنواره محیط زیست بازدید بعمل آمد.
منبع: دنیای معدن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ خرداد ۰۱
1902 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0