نطنز و کاشان، منشا ده درصد گرد و غبار کشور بازديد شهرستاني

بازديد شهرستاني شاهين شهر و ميمه

روز چهارشنبه 11 تیر ۱۳۹۶ رییس، معاون برنامه‌ریزی اشتغال و دو نفر از اعضاي شوراي سازمان در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شاهين شهر و ميمه ضمن دیدار با مدیر و مسوولین این مدیریت، در نشستی صمیمانه با اعضای سازمان به گفتگو پرداختند.

کد خبر: 960519009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ مرداد ۹۶ - ۹:۲۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی اصفهانروز چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ رییس، معاون برنامه‌ریزی اشتغال و دو نفر از اعضاي شوراي سازمان در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شاهين شهر و ميمه ضمن دیدار با مدیر و مسوولین این مدیریت، در نشستی صمیمانه با اعضای سازمان به گفتگو پرداختند.بازديد شهرستاني شاهين شهر و ميمه

 

بازديد شهرستاني شاهين شهر و ميمه

سازمان نظام مهندسی کشاورزی اصفهان

بازديد شهرستاني شاهين شهر و ميمه

در این بازدید مهندس رستمي مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهين شهر و ميمه ضمن ارایه‌ی گزارشی از وضعیت کشاورزی شهرستان، افزايش محصول علي رغم کاهش سطح زير سطح، تعامل با سازمان ها و ارگان هاي شهرستان، کشت کلزا، گندم،‌جو، کشت خربزه در گلخانه، طرح هاي تجميعي آبياري را از جمله مهم ترين اقدامات صورت پذيرفته در بخش کشاورزي شهرستان برشمرد.

مهندس تقی‌پور نیز ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در شهرستان، موفقيت ها را مرهون کار گروهي و تعامل با ديگر ارگان ها دانست. ايشان با اشاره به دستورالعمل واگذاري امور اراضي به بخش خصوصي، بيان کرد اين طرح به صورت پايلوت در دو شهرستان شاهين شهر و ميمه و تيران و کرون قرار است اجرا شود و مشکلي که در حال حاضر وجود دارد؛ مشخص نبودن تعرفه هاي مربوطه است. در راستاي اين دستورالعمل دوره آموزشي مختصري مقرر شده است که در سازمان براي اعضاي شرکت هاي اين دو شهرستان برگزار شود.

ايشان در پاسخ به پيچيده بودن فرايند صدور پروانه هاي بخش کشاورزي با اشاره به گزارش بانک جهاني از فضاي کسب و کار، بيان کردند با توجه به اين گزارش در سال ۲۰۱۷ از ۱۲۱ کشور در کل شاخص ها کشور ايران رتبه ۱۱۱ و در شاخص صدور مجوزها رتبه ۱۱۸ را داراست که شايسته است در جهت تسهيل دريافت مجوزها گام برداشت.

رييس سازمان هدف اصلي بازديدهاي شهرستاني را در جريان قرار گرفتن مشکلات و محدوديت هاي موجود و افزايش روحيه تعامل در جهت مرتفع ساختن آن ها دانست.

در حاشيه اين بازديد، ديداري با مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري شاهين شهر و ميمه انجام شد.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی اصفهان

آخرین ویرایش نشریه ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ مرداد ۹۶
1405 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0