جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید بازدید ریاست سازمان

بازدید ریاست سازمان بهمراه استاندار و شورای فنی استان البرز از پروژه های عمرانی سطح شهر کرج

روز یک شنبه اول مرداد نود و شش رییس سازمان نظام مهندسی البرز بهمراه استاندار البرز و عضوهای شورای فنی استان از پروژه های فنی و عمرانی استان بازدید کردند.

کد خبر: 960503018 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ - ۲:۵۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز روز یک شنبه اول مرداد نود و شش رییس  سازمان نظام مهندسی البرز بهمراه استاندار البرز و عضوهای شورای فنی استان از پروژه های فنی و عمرانی استان بازدید کردند.بازدید ریاست سازمان بهمراه استاندار استان البرز از پروژه های عمرانی

 

بازدید ریاست سازمان بهمراه استاندار استان البرز از پروژه های عمرانی

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

بازدید ریاست سازمان بهمراه استاندار استان البرز از پروژه های عمرانی

در این بازدیدها که علاوه بر سیدحمیدطهایی استاندار البرز،معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از عضوهای شورای فنی استان، بازدیدی از پروژه های شهرستان کرج داشتند وضعیت و شرایط فنی پروژه های در دست ساخت استان در سطح شهرستان کرج مورد بازبینی و بمنظور اجرای هرچه اصولیتر این پروژه ها، توصیه های فنی بمجریان پروژه ها ارایه گردید.

گفتنی است ساختمان پزشکی قانونی استان، مدرسه قلم در شاهین ویلا، پروژه کلینیک شهید رجایی کرج و مجموعه ورزشی واقع در امام زاده محمد کرج  ۴ طرح عمرانی بود که در این بازدید بصورت تخصصی توسط اعضای شورای فنی استان مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

مهندس ارتقایی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در حاشیه این بازدید از کمک شش میلیارد تومانی دولت  برای تکمیل ۳ پروژه ساختمان پزشکی قانونی، مدرسه قلم در شاهین ویلا و پروژه کلینیک شهید رجائی کرج خبر داد.

ارتقایی ادامه داد: ساختمان پزشکی قانونی استان در حال اجرا است و پیشرفت مناسبی داشته طبق این اساس قرار شد، برای تأمین منابع مالی، از محل اعتبارات ملی و اعتبارات سفر رییس جمهوری پیگیریهای لازم انجام گردد تا بمرحله اجرا برسد.

وی گفت: پروژه اداره کل نوسازی مدارس، با حدود بالغ بر پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و در اعتبارات سال نودو شش و هم چنین اعتبارات استانی تأمین مالی آن پیش بینی خواهد گردید تا در سال جاری به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز عنوان کرد: پروژه کلینک شهید رجائی دانشگاه علوم پزشکی البرز بجهت مشکلات قراردادی و فنی متوقف گردیده بود که قرار شد، ظرف دو هفته گزارش مشاور بشورای فنی استان منعکس شود تا بمرحله اجرا و تکمیل برسد.

ارتقایی تصریح کرد: مجموعه ورزشی و استخر نیز از پروژه های بزرگی است که در دست اقدام از طرف اداره کل اوقاف در حال اجرا است که مورد بازدید قرار گرفت.

منبع: نظام مهندسی البرز

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مرداد ۹۶
1133 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0