بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از دفتر نمایندگی دزفول بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از دفتر نمایندگی دزفول

بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از دفتر نمایندگی دزفول

بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از دفتر نمایندگی دزفول ، صورت گرفت. تصمیمات گرفته شده در بازدیدها از دفاتر نمایندگی، به ارتقاء سطح خدمات رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستانها منجر خواهد شد

کد خبر: 000913015 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ آذر ۰۰ - ۷:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از دفتر نمایندگی دزفول ، صورت گرفت. تصمیمات گرفته شده در بازدیدها از دفاتر نمایندگی، به ارتقاء سطح خدمات رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستانها منجر خواهد شد

بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از دفتر نمایندگی دزفول

بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از دفتر نمایندگی دزفول
ریاست سازمان در ادامه بازدیدهای خود از دفاتر نمایندگی، از دفتر شهرستان دزفول بازدید کرد.
در این بازدید برخی از اعضای هیات مدیره، بازرس سازمان، معاون شهرداری دزفول، مدیر اجرایی این شهرستان و جمعی از اعضای پیشکسوت دفتر نمایندگی دزفول حاضر بودند.
کورش خواجوی با ابراز خوشحالی از حضور در میان اعضای دزفول بیان داشت: تصمیمات گرفته شده در بازدیدها از دفاتر نمایندگی، به ارتقاء سطح خدمات رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستانها منجر خواهد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به مشارکت گسترده اعضا در انتخابات هیات مدیره دوره هشتم اشاره کرد و افزود: تحقق اهداف سازمان با حمایت و مشارکت حداکثری اعضا صورت می گیرد و این مشارکتها و تعاملها پیشرفت صنعت ساخت و ساز را از نظر کمی و کیفی رقم خواهد زد.
وی ادامه داد: باید کارایی و اثربخشی در کارکرد ها نمایان گردد که لازمه آن ارائه خدمات مطلوب تر ،تلاش صادقانه ،کار مخلصانه ،تکریم مهندسان و رضایت ارباب رجوع است.
اعضای دفتر نمایندگی دزفول مواردی را در مورد بررسی تراز مالی دفتر دزفول و چگونگی ساخت ساختمان جدید دفتر نمایندگی مطرح کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۰۰
666 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0