بازديد شهرستاني

بازديد شهرستاني نطنز

روز يک شنبه 22 مرداد 1396 رييس، معاون برنامه ريزي اشتغال و کارشناس صدور پروانه هاي گياه پزشکي و رتبه بندي سازمان، در شهرستان نطنز حاضر شدند و در دو جلسه پياپي با همکاران مديريت و اعضاي شهرستان ديدار کردند.

کد خبر: 960526008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ مرداد ۹۶ - ۸:۳۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی روز يک شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ رييس، معاون برنامه ريزي اشتغال و کارشناس صدور پروانه هاي گياه پزشکي و رتبه بندي سازمان، در شهرستان نطنز حاضر شدند و در دو جلسه پياپي با همکاران مديريت و اعضاي شهرستان ديدار کردند.بازديد شهرستاني نطنز

بازديد شهرستاني نطنز

بازديد شهرستاني نطنز

بازديد شهرستاني نطنز 

در ابتداي جلسه مهندس مهدي بادي مدير جهاد کشاورزي شهرستان نطنز ضمن خوشامدگويي، گزارشي از وضعيت کشاورزي شهرستان ارايه کردند. وجود ۲ بخش کوهستاني و کويري با دو اقليم متفاوت را از شاخصه هاي اصلي شهرستان دانستند که در بخش کويري محصولاتي هم چون گندم،‌جو، صيفي جات، انجير، مو و … و در بخش کوهستاني محصولاتي نظير گردو، گيلاس، آلبالو، خرمالو و به توليد مي شود و محصول به شهرستان از نظر سطح زير کشت داراي رتبه يک در سطح کشور است که ۱۵ درصد به کشور را تامين مي کند.

در ادامه همکاران مديريت جهاد کشاورزي شهرستان مباحثي در خصوص آموزش هاي عملي و کاربردي به شرکت ها، برگزاري گردهمايي رابطين در مرکز استان و … مطرح کردند.

مهندس تقي پور ضمن تشکر از ميزباني شهرستان و هم چنين از نگاه مثبت مديريت جهاد کشاورزي شهرستان به مجموعه نظام مهندسي، افزود اين ديدگاه هاي مثبت منجر به حضور شرکت هاي خدمات مشاوره اي، فني و مهندسي کشاورزي با وضعيت مناسبي در شهرستان شده است. ايشان با بيان اين که احتمال وجود خطا در موارد فني وجود دارد بيان کرد که مي بايست اين خطاها با آموزش به صفر نزديک شود.

و در پاسخ به برگزاري گردهمايي رابطين بيان کرد که ان شاءالله نشستي در پاييز سال جاري با رابطين شهرستان ها خواهيم داشت.

در بخش دوم جلسه کارشناسان شرکت هاي خدمات مشاوره اي، فني و مهندسي شهرستان به بيان مسايل و مشکلات پيش روي خود شامل نگراني بابت مباحث بيمه و ماليات، جانمايي شرکت ها، فرآيند تمديد مجوز شرکت ها پرداختند.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مرداد ۹۶
1676 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0