جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم

جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم

جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم ، برگزار شد. در این جلسه مجازی در ابتدا برخی از مدیران روابط عمومی استانها به ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند

کد خبر: 990516002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ مرداد ۹۹ - ۸:۰۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم، برگزار شد. در این جلسه مجازی در ابتدا برخی از مدیران روابط عمومی استانها به ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند

جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم

جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم

در مورد تبادل نظرات با روابط عمومی‌ها پیشنهاد میکنم هر ۲ ماه یک‌بار با هم گفتگو کنیم و پیشنهادات و نظرات را تبادل کنیم و با خرد جمعی سبب ارتقای جامعه مهندسی شویم. هم‌چنین پیشنهاد میکنم تا نشست های منطقه ای روابط عمومی‌ها با حضور روابط عمومی استانهای همجوار بطور منظم برگزار گردد، در این نشست ها فرصت برای تبادل نظر بیشتر خواهد بود.
دومین جلسه مجازی مدیران روابط‌عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانهای کشور با ریاست سازمان نظام مهندسی کشور روز ۴ شنبه پانزدهم مرداد ماه نود و نه برگزار گردید.
در این جلسه مجازی در ابتدا برخی از مدیران روابط عمومی استانها به ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
امیررضا کاظمینی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز در اظهاراتی با اشاره به ارتباط ناکافی سازمان ها با بهره برداران نهایی ساختمان که بخش عظیم فعالیتهای سازمان در مسیر حفظ حقوق ایشان است، بر لزوم تمرکز فعالیتهای ترویجی و رسانه ای تحت نظر شورای مرکزی تاکید کرد.
در ادامه احمد خرم ریاست سازمان نظام مهندسی کشور در اظهاراتی با اشاره به قابلیتهای تشکل مهندسان کشور قانونمند شدن ساخت و ساز کشور را با تکیه بر توانمندی این تشکل امکان پذیر دانست.
خرم با تاکید بر اهمیت دانش و بهره گیری از تکنیکهای نو و روزآمد، استفاده از دانش نوین و مطالعات و اسناد جامع را برای روابط عمومیها و سازمانهای استانها ضروری دانست.
خرم، ضمن تشریح ۳ شیوه مدیریتی از جمله مدیریت واپس گرا، مدیریت حفظ وضع موجود و مدیریت بهبود که تنها کمی شاخصها را بهتر میکند و به همین اندک افتخار میکند عمده مدیریتهای کشور را در این رده برشمرد در حالیکه به گفته وی دنیا سال‌هاست که از این ۳ نوع مدیریت عبور کرده و به مدیریت تحول رسیده آن هم یک تحول دایمی.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به برنامه های تحول آفرین گرداوری شده، گفت: یک جزوه دوازده برنامه‌ای و هشتاد پروژه ای به همه استانها ارایه شده و پس از جمع آوری کامنتها و نظرها در حال حاضر در دستور کار شورای مرکزی قرار گرفته است که توصیه میکنم حتماً این برنامه عملیاتی را مطالعه کنید.
خرم گفت: به این نکته دقت کنید که حرکت اگر تحول‌آفرین باشد صاحبان منافع و قدرت مستقر جلوی حرکت تحولی مقاومت خواهند کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تصریح کرد: اگر حرکتی شروع شد و مقاومتی نبود بدانید به میزان کاهش مقاومت از تحول فاصله گرفته‌ایم اما اگر با مطالعه و مستند تحول را جلو ببرید این مقاومت درهم خواهد شکست و مخالفان به موافق و پرچمدار این تحول تبدیل خواهد شد.
وی در تشریح برنامه های تحولی سازمان بر ضرورت حضور تمام وقت مدیران تحول خواه تاکید کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور هم‌چنین ادامه داد: برنامه دیگر ما سامانه یک‌پارچه نظام مهندسی است که ۵ ماه آینده شما شاهد اجرایی شدن این سامانه خواهید بود در این سامانه باید اخبار و اطلاعات در کوتاه ترین زمان به سامانه منتقل گردد و امکان دسترسی برای همه وجود داشته باشد این لازمه حضور خبرنگار روابط عمومی سازمان در نشست ها و مخابره اخبار از داخل نشست ها خواهد بود و تاخیر در انتقال مصوبات قابل قبول نیست. در کنار این سامانه پایگاه خبری که به سرعت به خبرگزاری نظام‌مهندسی تبدیل خواهد شد راه اندازی می گردد، که هفتاد و هشت، محور اطلاع‌رسانی در این پایگاه دیده شده است.
خرم با اشاره بر ضرورت ایجاد درآمد پایدار برای سازمانهای نظام مهندسی ایجاد صندوق مشترک و انجام پروژه های درآمد زا با منابع این صندوق را از جمله برنامه های در حال اجرا برشمرد.
خرم، تامین مسکن برای مهندسان مسکن اولی را نیز از جمله برنامه های سازمان دانست که با موافقت وزیر محترم راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: در مورد تبادل نظرات با روابط عمومیها پیشنهاد می کنم هر ۲ ماه یک‌بار با هم گفتگو کنیم و پیشنهادات و نظرات را تبادل کنیم و با خرد جمعی سبب ارتقای جامعه مهندسی شویم. هم‌چنین پیشنهاد میکنم تا نشست های منطقه ای روابط عمومیها با حضور روابط عمومی استانهای همجوار بطور منظم برگزار گردد، در این نشست ها فرصت برای تبادل نظر بیشتر خواهد بود. در حال حاضر ما برای روسای سازمانها این کار را انجام دادیم و بازخورد بسیار خوبی داشت. بار دیگر تاکید میکنم تکیه بر همدلی و همفکری و همکاری نجات بخش خواهد بود.
منبع: شارا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۹۹
444 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0