بهره گیری از توان مهندسی خیلی بالا عاملی جهت سرعت بخشی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی بهره گیری از توان مهندسی خیلی بالا عاملی جهت سرعت بخشی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی

بهره گیری از توان مهندسی خیلی بالا عاملی جهت سرعت بخشی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی

بهره گیری از توان مهندسی خیلی بالا عاملی جهت سرعت بخشی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی ، است. همکاری و همدلی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در عرصه بزرگ طرح نهضت ملی مسکن بسیار سرنوشت ساز و حائز اهمیت است

کد خبر: 001209019 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ - ۱۰:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بهره گیری از توان مهندسی خیلی بالا عاملی جهت سرعت بخشی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی ، است. همکاری و همدلی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در عرصه بزرگ طرح نهضت ملی مسکن بسیار سرنوشت ساز و حائز اهمیت است

بهره گیری از توان مهندسی خیلی بالا عاملی جهت سرعت بخشی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی

بهره گیری از توان مهندسی خیلی بالا عاملی جهت سرعت بخشی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی
مدیرکل راه و شهرسازی فارس بیان کرد:
توان بالای نظام مهندسی در تسریع پروژه‌های مسکن ملی
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: سازمان نظام مهندسی استان با بهره گیری از توان مهندسی خیلی بالا، می ‌تواند در سرعت بخشی و روان سازی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی، خدمات ارزنده‌ای ارائه کند.
محمودرضا طالبان ضمن تبریک روز مهندس، گفت: سازمان نظام مهندسی به عنوان یک تشکل حرفه‌ای بزرگ در صنعت ساختمان نقش بسیار مهم و تاثیر گذار در نهضت ملی مسکن دارد.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی ساخت مسکن در اولویت طرح‌های مهم و اساسی دولت سیزدهم قرار گرفته است و سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان یک تشکل حرفه‌ای بزرگ و تاثیر گذار در صنعت ساختمان در این مهم، هم در بعد کیفی و هم در بعد کمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی گفت: همکاری و همدلی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در عرصه بزرگ طرح نهضت ملی مسکن بسیار سرنوشت ساز و حائز اهمیت است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به تعداد بیش از سی هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی استان با بهره گیری از توان مهندسی بسیار بالا با بیش از سی هزار عضو به طور حتم می ‌تواند در سرعت بخشی و روان سازی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی و در راستای قانون جهش تولید مسکن منشا خدمات مفید و ارزنده‌ای در این بخش مهم از توسعه قرار گیرد.
وی افزود: احساس من این است که بین شعارهایی که روزهای اول تاسیس سازمان داشتیم و آنچه امروز بعنوان سازمان نظام مهندسی میبینیم مختصر فاصله‌ای ایجاد شده است.
وی گفت: آن زمان دغدغه فرهنگ مهندسی و مهندس سازی در راستای اعتلای نام مهندسی بود و امروز نگران این هستیم که نگاه جامعه نسبت به جامعه مهندسین خدشه دار شود و تلاش می‌ کنیم گام‌هایی برداریم که جایگاه سازمان نظام مهندسی برای مخاطبین شهر و استان قابل قبول تر باشد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۰۰
379 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0