بهره گيري از توان نظام مهندسي ساختمان در اجراي تانوما مهدي مقوم مدير مخابرات منطقه يزد

بهره گيري از توان نظام مهندسي ساختمان در اجراي تانوما

سمينار آموزشي فيبرنوري تانوما، (FTTH) با حضور تعدادي از مسئولین و اعضاي برگزيده گروه برق سازمان نظام مهندسي استان يزد و مخابرات منطقه يزد در محل سالن ويدئو كنفرانس مجتمع مخابراتي امام حسين (علیه السلام) برگزار گردید.

کد خبر: 960720001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ مهر ۹۶ - ۷:۰۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، سمينار آموزشي فيبرنوري تانوما، (FTTH) با حضور تعدادي از مسئولین و اعضاي برگزيده گروه برق سازمان نظام مهندسي استان يزد و مخابرات منطقه يزد در محل سالن ويدئو كنفرانس مجتمع مخابراتي امام حسين (علیه السلام) برگزار گردید.بهره گيري از توان نظام مهندسي ساختمان در اجراي تانوما

بهره گيري از توان نظام مهندسي ساختمان در اجراي تانوما

بهره گيري از توان نظام مهندسي ساختمان در اجراي تانوما

بهره گيري از توان نظام مهندسي ساختمان در  اجراي تانوما

به دنبال تفاهم نامه همكاري شركت مخابرات ايران و سازمان نظام مهندسي ساختمان در مورد همكاري ۲ جانبه در زمينه سرويسهاي مبتني بر فيبرنوري، سمينار آموزشي بصورت همزمان با حضور نمايندگان مشابه ساير استان ها و مديران مخابرات از طريق ويدئو كنفرانس برگزار گردید.
تبيين مباني و خدمات مبتني بر فناوري FTTH و دست يابي به راه كارهايي براي سهولت در بسترسازي ساختمانهاي موجود و يا در دست ساخت براي پروژه مذكور از جمله هدفهاي تشكيل اين سمينار بود كه حاضرین در مورد تهيه و گرداوری، طراحي اجرا ، آموزش طراحي و كنترل و بازرسي اجراي فيبرنوري در ساختمانها، آموزشهاي لازم را آموختند.

بهره گيري از توان نظام مهندسي ساختمان در اجراي تانوما

بعد از خاتمه این جلسه آموزشي، مهدي مقوم مدير مخابرات منطقه يزد گزارشي در مورد هزينه هاي سرمايه اي اجراي طرح يد شده توسط مخابرات را ارايه كرد وگفت: اميدوار هستيم با تعامل و همكاري سازمان نظام مهندسي، مخابرات منطقه يزد بتواند در ارايه خدمات مبتني بر فيبر نوري در كشور پيشتاز باشد.
در ادامه، اسدي نايب رئيس سازمان نظام مهندسي ضمن تشكر از مدير و مسئولین مخابرات آمادگي هرگونه همكاري براي بسترسازي پروژه فيبر نوري در استان را اعلام نمود.
منبع : یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات نظام مهندسی برق مرداد ۹۴

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مهر ۹۶
984 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0