استفاده از تجربیات ارزشمند متخصصین کانون کارشناسان رسمی، موثر در کاهش شکایات استفاده از تجربیات ارزشمند متخصصین کانون کارشناسان رسمی، موثر در کاهش شکایات

استفاده از تجربیات ارزشمند متخصصین کانون کارشناسان رسمی، موثر در کاهش شکایات

استفاده از تجربیات ارزشمند متخصصین کانون کارشناسان رسمی، موثر در کاهش شکایات ، است. مهم‌ترین دغدغه ما مردم و خدمت به آنان است

کد خبر: 000927014 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آذر ۰۰ - ۹:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، استفاده از تجربیات ارزشمند متخصصین کانون کارشناسان رسمی، موثر در کاهش شکایات ، است. مهم‌ترین دغدغه ما مردم و خدمت به آنان است

استفاده از تجربیات ارزشمند متخصصین کانون کارشناسان رسمی، موثر در کاهش شکایات

استفاده از تجربیات ارزشمند متخصصین کانون کارشناسان رسمی، موثر در کاهش شکایات
در یکی دیگر از دیدارهای صورت گرفته در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین که هم افزایی و تعامل بیشتر سازمان و نقش موثر آن در تصمیم گیری ها در استان را در پی دارد، دیدار اعضای هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری با اعضای هیات مدیره، ۴ شنبه بیست و چهارم آذر ماه در محل سازمان صورت گرفت.
در این دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با بیان نقاط مشترک سازمان و کانون کارشناسان رسمی دادگستری ادامه داد: با توجه به اینکه اعضای کانون کارشناسان رسمی نیز عضو سازمان هستند، مایه بسی افتخار است که حضور اعضای سازمان در نهادها و سازمان‌های مختلف موجب بالا بردن توان سازمان در تصمیم گیریهای سطح استان است.
کلهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه ما مردم و خدمت به آنان است، ادامه داد: اگر بتوانیم بانک اطلاعاتی از پرونده های قضایی مرتبط با مشکلات مهندسین و مردم در مورد ارائه خدمات مهندسی داشته باشیم، میتوان با اطلاع رسانی و آموزش به اعضا، از بروز مشکلات در ابتدای کار جلوگیری به عمل آوریم تا این موضوعات به محاکم قضایی کشیده نشود.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری در این دیدار نقش نظام مهندسی ساختمان را در موضوعات عمرانی و آبادانی شهر موثر برشمرد و ادامه داد: کانون کارشناسان به همراه نظام مهندسی ساختمان میتواند در شهر تحول ایجاد کند و باید با معرفی پتانسیل نظام مهندسی ساختمان بیش از پیش نسبت به تاثیرگذاری این سازمان گام برداشت.
علایی ادامه داد: استفاده از تجربیات کانون در شورای حل اختلاف سازمان نظام مهندسی ساختمان می‌تواند در کاهش شکایات موثر باشد. در همین راستا پیشنهاد می شود با انعقاد تفاهم نامه آموزشی و استفاده از متخصصین این کانون نسبت به افزایش آگاهی مهندسان به مسایل حقوقی اقدام نماییم.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه نیز مطالبی را در مورد هم افزایی و تعامل بیشتر و ایجاد بستر مناسب جهت بهره مند شدن از توانمندی های کانون و سازمان عنوان کردند.
در پایان رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری قزوین با اهدا لوح تبریک به رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، حضور وی و سایر اعضای هیات مدیره را نقطه عطفی در روابط بین دو دستگاه برشمرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۰۰
375 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0