استفاده از فارغ التحصیلان کشاورزی برای نظارت بر خرید تضمینی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان گلستان بیان کرد:

استفاده از فارغ التحصیلان کشاورزی برای نظارت بر خرید تضمینی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان خواستار بهره گیری از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی برای نظارت بر خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم و کلزا گردید.

کد خبر: 970406055 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ تیر ۹۷ - ۷:۳۸ ب.ظ

به گزارش پاگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان خواستار بهره گیری از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی برای نظارت بر خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم و کلزا گردید.

استفاده از فارغ التحصیلان کشاورزی برای نظارت بر خرید تضمینی

استفاده از فارغ التحصیلان کشاورزی برای نظارت بر خرید تضمینی

استفاده از فارغ التحصیلان کشاورزی برای نظارت  بر خرید تضمینی

 

حسین عابدی بیان داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان در بیست و دو رشته بالغ ‌بر ۸ هزار و سیصد نفر عضو دارد که تمام فارغ التحصیلان دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری رشته کشاورزی هستند.
عابدی با اشاره به اشتغال فارغ التحصیلان نظام مهندسی کشاورزی، ادامه داد: تا کنون مجوز برای چهارصد و سیو دو واحد فروشگاه سم در گلستان داده شد که هریک از این فروشگاهها میتوانند برای دو نفر اشتغالزایی کنند.
وی تصریح کرد: در مورد صدور مجوز سایر بخشها اکنون کارشناسان در سطح استان در رشته های تخصصی مشغول بفعالیت هستند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: برخی از اشتغالها در قالب برون سپاری مشغول بفعالیت هستند که اگر کارها بدرستی انجام گردد تعداد اشتغال با رشد روبرو خواهد شد.

استفاده از فارغ التحصیلان کشاورزی برای نظارت بر خرید تضمینی

وی با عنوان این که ما بدنبال ایجاد واحدهای تولیدی در سطح استان هستیم، عنوان داشت: با انجام این کار میتوان هم برای فارغ التحصیلان و هم برای سازمان درآمد زایی کنیم.
عابدی خاطر نشان کرد: امسال در حوزه اشتغالزایی توانستیم صد و شانزده نفر از فارغ التحصیلان نظام مهندسی کشاورزی را بعنوان ناظران خرید گندم بکار گیری کنیم که امید است این اتفاق در خرید محصولاتی هم چون کلزا، سویا و سایر محصولات هم اتفاق افتد.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ تیر ۹۷
953 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0