رونمایی از سایت آموزش‌ های ارتقا پایه مهندسان دانشگاه آزاد واحد کرج رونمایی از سایت آموزش‌ های ارتقا پایه مهندسان دانشگاه آزاد واحد کرج

رونمایی از سایت آموزش‌ های ارتقا پایه مهندسان دانشگاه آزاد واحد کرج

رونمایی از سایت آموزش‌ های ارتقا پایه مهندسان دانشگاه آزاد واحد کرج ، صورت گرفت. سهولت استفاده، امکان استفاده از انواع صوت و تصویر و فایل آموزشی و چت آنلاین از مزیت‌های این سایت است

کد خبر: 010409012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ تیر ۰۱ - ۱:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رونمایی از سایت آموزش‌ های ارتقا پایه مهندسان دانشگاه آزاد واحد کرج ، صورت گرفت. سهولت استفاده، امکان استفاده از انواع صوت و تصویر و فایل آموزشی و چت آنلاین از مزیت‌های این سایت است

رونمایی از سایت آموزش‌ های ارتقا پایه مهندسان دانشگاه آزاد واحد کرج

رونمایی از سایت آموزش‌ های ارتقا پایه مهندسان دانشگاه آزاد واحد کرج
از سایت آموزش‌های ارتقا پایه مهندسان دانشگاه آزاد کرج رونمایی گردید
سهولت استفاده، امکان استفاده از انواع صوت و تصویر و فایل آموزشی و چت آنلاین، امکان ضبط دوره ها، دسترسی سریع وآسان و هم چنین عدم نیاز به نرم افزارهای جانبی برای شرکت در دوره ها از مزیت‌های این سایت است
در مراسمی با حضور افراسیابی نایب رییس دوم و قورچیان خزانه دار و محمدرضا ریاحی خواه معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، محمدی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع طبیعی و حامد ثابت معاون پژوهش و فناوری و جمال پور رییس مرکز تحقیقات کاهش ریسک سوانح طبیعی و اسکندری از اساتید دانشگاه آزاد و بنی هاشم مدیر امور نظام‌ مهندسی و مقررات ملی اداره کل راه و شهر سازی البرز از سایت آموزش‌های ارتقا پایه مهندسان دانشگاه آزاد کرج در محل سالن اجتماعات ساختمان آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز رونمایی گردید.
در ابتدای این مراسم ریاحی خواه ضمن خیرمقدم به میهمانان از زحمات تخصصی انجام گرفته برای طراحی و راه اندازی سایت آموزشهای ارتقای پایه دانشگاه آزاد تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه، جمال پور رییس مرکز تحقیقات کاهش ریسک سوانح طبیعی و از مهندسان و اساتید با سابقه و پیشکسوت دانشگاه در سخنانی در تشریح سایت ارتقا پایه دانشگاه گفت: خلا حضور دانشگاه آزاد بعنوان بزرگ‌ترین مجموعه آموزش عالی استان در آموزش های تخصصی مهندسان حس می شد.
هم‌چنین محمد اسکندری مدیرآموزش این پروژه نیز در تبیین ویژگیهای سایت رونمایی شده،گفت: تلاش شده سایت کاملا کاربر پسند بوده و استفاده ازآن برای عموم کاربران راحت باشد.
وی با اشاره به این نکته که استفاده از این سایت و شرکت در دوره ها برای مهندسان سراسر کشور امکان پذیر است، ادامه داد: با توجه به آیین نامه های ابلاغ شده، تنها آزمون دوره ها بصورت حضوری برگزار می گردد.
افراسیابی نایب رییس دوم سازمان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از دانشگاه آزاد بابت تلاش در این زمینه از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی بابت حمایت از اجرای این پروژه تقدیر کرد.
وی افزود: با توجه به پیشرفت های دانش و فناوری در حوزه صنعت ساختمان و گذشت سالهای زیادی از گرداوری برخی مباحث مقررات ملی ساختمان طراحی و اجرای دوره های تخصصی جدید را یک ضرورت برشمرد.
لازم به ذکر است سهولت استفاده، امکان استفاده از انواع صوت و تصویر و فایل آموزشی و چت آنلاین، امکان ضبط دوره ها، دسترسی سریع و آسان و هم‌چنین عدم نیاز به نرم افزارهای جانبی برای شرکت در دوره ها از مزیتهای این سایت است.
مهندسان عضو سازمان برای ثبت نام و شرکت در دروه ها میتوانند به سایت آموزش های ارتقای پایه مهندسان دانشگاه آزاد کرج به آدرس: http://Nezam-kiau.com مراجعه نمایند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ تیر ۰۱
462 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0