رونمایی از سامانه واگذاری اراضی دولتی برای نخستین بار در کشور رونمایی از سامانه واگذاری اراضی دولتی برای نخستین بار در کشور

رونمایی از سامانه واگذاری اراضی دولتی برای نخستین بار در کشور

رونمایی از سامانه واگذاری اراضی دولتی برای نخستین بار در کشور ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد کارگزار و مجری فرآیند واگذاری و تغییر کاربری اراضی است

کد خبر: 990911002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹ - ۱۰:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رونمایی از سامانه واگذاری اراضی دولتی برای نخستین بار در کشور ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد کارگزار و مجری فرآیند واگذاری و تغییر کاربری اراضی است


رونمایی از سامانه واگذاری اراضی دولتی برای نخستین بار در کشور

رونمایی از سامانه واگذاری اراضی دولتی برای نخستین بار در کشور
سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد کارگزار و مجری فرآیند واگذاری و تغییر کاربری اراضی
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد بیان کرد: طبق تفاهم نامه کشوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد کارگزار و مجری فرآیند واگذاری و تغییر کاربری اراضی شد.
محسن صادقیان معاون امور عمرانی استانداری یزد تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه فرآیند واگذاری اراضی دولتی برای طرحهای کشاورزی و غیرکشاورزی به صورت الکترونیک انجام می گردد.
معاون امور عمرانی استانداری یزد رونمایی از سامانه واگذاری اراضی دولتی را یکی از مهم‌ترین سامانه ها دانست و ادامه داد: سامانه واگذاری اراضی دولتی برای نخستین بار در کشور در استان یزد، روز نهم آذرماه با ارتباط ویدئوکنفراس معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌ها رونمایی شد.
در این آئین، محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: طبق تفاهم نامه کشوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد کارگزار و مجری فرآیند واگذاری و تغییر کاربری اراضی شد.
وی ادامه داد: در راستای تاکید و دستور استاندار یزد در جهت تسریع، تسهیل و شفاف سازی در فرآیند اراضی دولتی، پی‌گیری های و هماهنگی های لازم با دستگاه‌های مربوطه صورت گرفت و اقدام به طراحی این سامانه شد.
خلف باغی، تسهیل وکاهش پروسه اداری را یکی از مزیتهای این طرح دانست و بیان کرد: مزایای متعددی از جمله ، امکان پی‌گیری متقاضی- مدیران و دستگاه‌های واگذاری از مراحل انجام امور، زمانبندی دستگاه‌ها جهت پاسخ‌گویی به استعلام ها، نمایش تمامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها واگذاری زمین و کاهش زمان واگذاری را می‌توان نام برد.
در خاتمه، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی از زحمات و حمایت‌های دستگاه‌های که در طراحی این سامانه همکاری و همیاری کرده اند تقدیر و تشکر کرد.
قابل ذکر است: در روز نهم آذرماه از نهم سامانه الکترونیکی از جمله سامانه واگذاری اراضی دولتی، در حوزه های فنی، شهری و روستایی معاونت عمرانی استانداری یزد در چارچوب تسهیل خدمات رسانی به شهروندان در سالن کوثر استانداری رونمایی شد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آذر ۹۹
872 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0