رونمایی از فاز اول سامانه یکپارچه سازی نظام مهندسی در استان یزد رونمایی از فاز اول سامانه یکپارچه سازی نظام مهندسی در استان یزد

رونمایی از فاز اول سامانه یکپارچه سازی نظام مهندسی در استان یزد

رونمایی از فاز اول سامانه یکپارچه سازی نظام مهندسی در استان یزد ، به زودی اجرایی می گردد. در 6 ماهه اول سال جاری بالغ بر سیصد و‌ چهل هزار مترمربع شناسنامه فنی و ملکی توسط سازمان نظام مهندسی صادر شده است

کد خبر: 990804001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ آبان ۹۹ - ۱:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رونمایی از فاز اول سامانه یکپارچه سازی نظام مهندسی در استان یزد ، به زودی اجرایی می گردد. در ۶ ماهه اول سال جاری بالغ بر سیصد و‌ چهل هزار مترمربع شناسنامه فنی و ملکی توسط سازمان نظام مهندسی صادر شده است

رونمایی از فاز اول سامانه یکپارچه سازی نظام مهندسی در استان یزد

رونمایی از فاز اول سامانه یکپارچه سازی نظام مهندسی در استان یزد
سه خبر گوناگون از استان یزد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با عنوان این که تست برخی فرایندها در سامانه یک‌پارچه نظام مهندسی”سینا” با موفقیت انجام شده است، بیان کرد: فاز اول این سامانه به زودی رونمایی خواهد شد.
علی اصغر زحمت‌کش در هشتاد و هشتمین جلسه هیات مدیره این سازمان با عنوان این که برنامه ریزی برای ایجاد سامانه سینا از اوایل دوره هشتم هیات مدیره انجام شده است، بیان کرد: این سامانه تمامی فرایند های سازمان را بصورت متمرکز در اختیار اعضا و مراجعه کنندگان قرار میدهد.
زحمتکش با عنوان این که تمامی فرایندهای سازمان بررسی و بهینه سازی شده است، گفت: بالغ بر دو ماه است که این سامانه توسط شرکت مشاور وارد فاز عملیاتی شده و تا کنون ۳ فرایند ثبت نام، تمدید و ارتقا پروانه اشتغال بر این بستر پیاده سازی شده است.
وی با اشاره به این که در ۶ ماهه اول سال جاری بالغ بر سیصد و‌ چهل هزار مترمربع شناسنامه فنی و ملکی توسط سازمان نظام مهندسی صادر شده است، گفت: این شناسنامه سند هویتی و یکی از الزمات مقررات ملی ساختمان است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از فراهم شدن امکان ثبت نام مدرسین حق التدریسی دانشگاهها برای دریافت بسته هدیه اینترنت رایگان و تمدید مهلت ثبت‌نام اساتید دانشگاه تا دهم آبان ماه خبر داد.
محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام این خبر افزود: با درخواست جامعه دانشگاهی و اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدرسین حق التدریسی دانشگاهها که در لیست اعلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشند نیز میتوانند برای دریافت بسته اینترنت رایگان صد و بیست گیگا بایتی تا دهم آبان ماه به سامانه ICTGifts.ir مراجعه کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان اساتید دانشگاه ها تا دهم آبان ماه، گفت: اساتیدی که تا کنون اقدام نکرده اند، برای دریافت بسته اینترنت رایگان می ‌توانند به سامانه ICTGifts.ir مراجعه کرده و بعد از ثبت‌نام خود در زمان مقرر از دریافت بسته اینترنت رایگان برای آموزش مجازی بهره‌مند گردند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در پیامی به مناسبت روز آمار آورده:در هر نظام توسعه یافته ای، آمار و اطلاعات مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی قرار میگیرد.
در بخشی از پیام سید مجتبی حسینی پور آمده: تلاش برای رسیدن به نظام آماری کارآمد و سیاست گذاری آینده نگرانه مبتنی بر آن، یکی از مهم‌ترین شاخصهای توسعه یافتگی به شمار رفته و نقش اساسی در توسعه همه جانبه و پایدار کشور خواهد داشت.
حسینی پور در این پیام افزوده: با توجه به ضرورت برنامه ریزی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی عموم مردم در مورد اهمیت و جایگاه آمار و لزوم تبیین رویکرد جدید نظام آماری کشور به سمت مدرن سازی نظام آماری و استفاده از داده ها و ثبتهای اداری در تولید آمارهای رسمی، شعار روز آمار و برنامه ریزی” ورود به قرن جدید با حکمرانی داده ها در نظام آماری نوین” مصوب شده است.
“بی تردید نهادینه سازی نظام آماری مدرن و ثبتی مبنا، ارتقای آگاهی و سواد آماری، فرهنگ سازی آماری از طریق رسانه، پیوند آمار و برنامه ریزی، اعتمادسازی و اجرای پژوهش های کاربردی از جمله مهمترین سیاست هایی است که ضروری است در این راستا مد نظر قرار گیرد.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آبان ۹۹
426 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0