رئیس سازمان نظام مهندسی تهران:

متاسفانه هر کسی از هر صنفی میتواند ساختمان بسازد

ریاست سازمان نظام مهندسی تهران بیان کرد: متاسفانه هر کسی از هر صنفی میتواند ساختمان بسازد.

کد خبر: 960503022 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ - ۳:۵۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست سازمان نظام مهندسی تهران بیان کرد: متاسفانه هر کسی از هر صنفی میتواند ساختمان بسازد.متاسفانه هر کسی از هر صنفی میتواند ساختمان بسازد

 

متاسفانه هر کسی از هر صنفی میتواند ساختمان بسازد

متاسفانه هر کسی از هر صنفی میتواند ساختمان بسازد

متاسفانه هر کسی از هر صنفی میتواند ساختمان بسازد

حسن قربانخانی در گردهمایی بررسی قوانین و آیین نامه های  موجود در مورد اشخاص حقیقی صنعت ساختمان اظهار داشت:برای برون رفت از مشکلات موجود باید فکری اساسی و سازمانی اتخاذ گردد و همه تلاش کنند شرایط فعلی را تغییر دهند.

وی ادامه داد: اصلاح نیاز به تحرک دارد. اگر دنبال این هستیم اتفاق مثبتی بیفتد باید در این گردهمایی ها و جلسه ها با دادن پیشنهادات و پی گیری آن ها مطالبات مان را به نتیجه برسانیم.

قربانخانی اضافه کرد: یکی از پیشنهادهای من این است که بخشی از نیروهای مهندس در حوزه تعمیر و نگه داری فعال گرپد، یعنی بخشی از وظایف به پس از پایانکار منتقل گردد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختماناستان تهران خاطرنشانکرد: ما هشت هزار و ششصد کار در سال گذشته ارجاع دادیم این در حالیست که فقط پانزده هزار نیروی حقیقی در این حوزه وجود دارد. همین مقایسه نشان میدهد چقدر نیروی ما بیکار مانده است.

وی با طرح این سوال که وضعیت اشتغال مهندسین ما چه میشود، عنوان کرد: یکی از ایرادات بزرگ ما بحث اجرای ساختمان است. هر کسی از هر صنفی اجازه دارد ساختمان بسازد بجز مهندسین. باید برای برون رفت از این موانع اقدام کرد

منبع: خبرگزاری مهر

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مرداد ۹۶
1324 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0