بیکاری نیمی از مهندسان کشاورزی استان قم ریاسا سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم بیان کرد:

بیکاری نیمی از مهندسان کشاورزی استان قم

عباس خرمی ادامه داد: پنجاه درصد از مهندسان کشاورزی در استان قم بیکار بوده یا مشغول بکار در مشاغل غیرمرتبط هستند.

کد خبر: 971205006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ - ۹:۱۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عباس خرمی ادامه داد: پنجاه درصد از مهندسان کشاورزی در استان قم بیکار بوده یا مشغول بکار در مشاغل غیرمرتبط هستند.

بیکاری نیمی از مهندسان کشاورزی استان قم

بیکاری نیمی از مهندسان کشاورزی استان قم

نیمی از مهندسان کشاورزی استان قم بیکار هستند

وی، شامگاه شنبه در آیین بزرگداشت روز مهندس در سالن جلسات امام جواد (علیه السلام) استانداری قم با اشاره به تعداد مهندسان کشاورزی استان قم، ادامه داد: ۲ هزار و چهارصد و شانزده مهندس در استان در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی عضویت دارند و هفتاد درصد از این مهندسان مرد و مابقی زن هستند.

خرمی تصریح کرد: پنجاه درصد از مهندسان کشاورزی در استان قم بیکار یا مشغول بکار در مشاغل غیرمرتبط هستند. سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم وظیفه صدور گواهی اشتغال برای مهندسین این بخش و آموزش آن‌ ها طبق تفاهم نامه با دستگاه ‌های مختلف را دارد تا این مهندسین بتوانند به مدیریت سامانه‌های نوین کشاورزی بپردازند.

خرمی تصریح کرد: این سازمان ۳ هزار و هفتصد و بیست نفر را در دوره‌های مختلف آموزش داده است و صد و پنجاه نفر از مهندسین کشاورزی در انجمن‌ های صنعت کشاورزی استان قم بعنوان مدیر فنی استخدام شدند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم، بهسازی صنعت دام و طیور را سیاست استان قم دانست و با عنوان این که دویست و سی و پنج صدور و تمدید جواز تاسیس و پروانه بهره برداری گلخانه در استان انجام شده است، گفت: استان در این زمینه در کشور پیشتاز است و باید در زمینه بهره گیری از منابع آب و خاک در استان قم قدم برداریم.

بیکاری نیمی از مهندسان کشاورزی استان قم

خرمی گفت: در اجرای طرح‌ های آب و خاک در سیزده هزار هکتار اراضی کشاورزی استان قم همکاری داشتیم.
وی اظهار داشت: این سازمان در بخش ‌های مختلف سیصد نفر اشتغالزایی داشته است و سازمان با جهاد کشاورزی همکاری تنگاتنگ در برنامه ‌های مختلف دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم افزود: بدنبال ارائه آموزش ‌های تخصصی به فعالان بخش ‌های مختلف کشاورزی در استان هستیم، پی‌گیری برای راه اندازی مراکز خدمات جهاد کشاورزی توسط بخش غیر دولتی و اصلاح ساختارهای تولیدی جزو برنامه‌ های دیگر سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان قم است.

منبع: قم نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۷
680 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0