دو هزار و ۲۲۲ نفر از استان مرکزی در آزمون مهندسی رقابت می کنند دو هزار و ۲۲۲ نفر از استان مرکزی در آزمون مهندسی رقابت می کنند

دو هزار و ۲۲۲ نفر از استان مرکزی در آزمون مهندسی رقابت می کنند

دو هزار و ۲۲۲ نفر از استان مرکزی در آزمون مهندسی رقابت می کنند ، این آزمون از امروز هم‌زمان با سراسر کشور در رشته‌های هفت گانه ساختمان و ۱۶ صلاحیت آغاز و تا فردا، جمعه ادامه دارد

کد خبر: 020721001 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ مهر ۰۲ - ۱۰:۳۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دو هزار و ۲۲۲ نفر از استان مرکزی در آزمون مهندسی رقابت می کنند ، این آزمون از امروز هم‌زمان با سراسر کشور در رشته‌های هفت گانه ساختمان و ۱۶ صلاحیت آغاز و تا فردا، جمعه ادامه دارد

دو هزار و ۲۲۲ نفر از استان مرکزی در آزمون مهندسی رقابت می کنند

دو هزار و ۲۲۲ نفر از استان مرکزی در آزمون مهندسی رقابت می کنند
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد:
دو هزار و ۲۲۲ نفر از استان مرکزی در آزمون مهندسی رقابت می کنند
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار داشت: دو هزار و ۲۲۲ متقاضی برای ورود به حرفه مهندسی از این استان رقابت خود را همزمان با سراسر کشور شروع کردند.
” قاسم اسماعیل نژاد” ادامه داد: این آزمون از امروز هم‌زمان با سراسر کشور در رشته‌های هفت گانه ساختمان و ۱۶ صلاحیت آغاز و تا فردا، جمعه ادامه دارد.
اسماعیل نژاد گفت: از دپ هزار و ۲۲۲ نفر شرکت کننده در دومین مرحله آزمون استان مرکزی، ۲۱ درصد متقاضیان بانوان و ۷۹ درصد آقایان هستند که در ۲ نوبت صبح و عصر برای دریافت صلاحیت نظارت، اجرا و طراحی به رقابت می‌پردازند.
وی افزود: دومین مرحله آزمون نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در ۷ رشته مهندسی و زیر شاخه‌های آنها شامل معماری، عمران، تأسیسات برق، تأسیسات مکانیک، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برگزار شده است.
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسی توسط دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان‌ها برگزار می‌گردد.
اسماعیل نژاد ادامه داد: متقاضیان پس از کسب امتیاز آزمون و گذراندن دوره‌های مورد نیاز، صلاحیت ورود به حرفه نظام مهندسی را دریافت می‌کنند.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ مهر ۰۲
146 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0