رشد دویست و پنجاه و دو درصدی تعداد پرونده های ورودی به نظام مهندسی ساختمان یزد رشد دویست و پنجاه و دو درصدی تعداد پرونده های ورودی به نظام مهندسی ساختمان یزد

رشد دویست و پنجاه و دو درصدی تعداد پرونده های ورودی به نظام مهندسی ساختمان یزد

رشد دویست و پنجاه و دو درصدی تعداد پرونده های ورودی به نظام مهندسی ساختمان یزد ، در هیات مدیره دور هشتم مورد بررسی قرار گرفت. تعداد پرونده های ورودی به سازمان در 9ماهه فرودین تا آذر سال نود و هفت معادل سیصد و شصت و سه پرونده بوده است

کد خبر: 991112005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ - ۱۰:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رشد دویست و پنجاه و دو درصدی تعداد پرونده های ورودی به نظام مهندسی ساختمان یزد ، در هیات مدیره دور هشتم مورد بررسی قرار گرفت. تعداد پرونده های ورودی به سازمان در ۹ماهه فرودین تا آذر سال نود و هفت معادل سیصد و شصت و سه پرونده بوده است

رشد دویست و پنجاه و دو درصدی تعداد پرونده های ورودی به نظام مهندسی ساختمان یزد

رشد دویست و پنجاه و دو درصدی تعداد پرونده های ورودی به نظام مهندسی ساختمان یزد
رشد دویست و پنجاه و دو درصدی تعداد پرونده های ورودی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در هیات مدیره دور هشتم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از رشد دویست و پنجاه و دو درصدی تعداد پرونده های ورودی به سازمان به نسبت شروع به کار هیات مدیره دور هشتم خبر داد.
علی اصغر زحمتکش، با اشاره به اینکه تعداد پرونده های ورودی به سازمان در ۹ماهه فرودین تا آذر سال نود و هفت معادل سیصد و شصت و سه پرونده بوده است، بیان داشت: این تعداد در نه ماهه مشابه سال نود و نه، به نهصد و پانزده پرونده رسیده است.
زحمتکش با بیان اینکه در بازه زمانی مذکور در سال نود و هفت، تنها یک پروژه گروه «د» به سازمان ارجاع شده است، گفت: در همین بازه زمانی در سال جاری، سازمان پذیرای بیست و یک پروژه در گروه «د» بوده است.
وی ادامه داد: تعداد پروژه های صنعتی در سال نود و هفت از پانزده پروژه به پنجاه و هشت پروژه افزایش یافته است که نشان میدهد سازمان نظام مهندسی در دوره هشتم هیات مدیره به تمام بخش ها و حوزه های کاری سازمان احاطه داشته است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تصریح کرد: از علل افزایش تعداد پرونده های ورودی به سازمان تعامل خوب با شهرداریها و الزام کردن ارسال پرونده های ساخت و ساز خارج از حریم شهرها و واحدهای صنعتی و توسعه سامانه خدمات مهندسی در شهرستان‌ها است.
وی با بیان اینکه در دوره هشتم هیات مدیره تلاش شده است تا از همه ظرفیت ها برای تسلط به امور کاری سازمان استفاده گردد، عنوان داشت: همکاری و حمایت خوب اعضای هیات مدیره یکی از علل این موفقیت است که جای تشکر دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان داشت: در فرصت باقی مانده از زمان هیات مدیره دور هشتم تلاش خواهیم کرد تا علاوه بر ادامه روند رو به رشد سازمان نظام مهندسی، نسبت به تقویت برنامه ها در راستای وظایف سازمان در قبال مهندسین گرامی گام برداریم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ بهمن ۹۹
1264 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0