مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان در دستور کار شهرداری باید قرار گیرد/ حادثه پلاسکو هم چنان در دست بررسی رجبی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خبر داد:

مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان در دستور کار شهرداری باید قرار گیرد/ حادثه پلاسکو هم چنان در دست بررسی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: در حال حاضر شهرداری مبحث بیست و دو مقررات ملی ساختمان را در دستور کار جدی خود قرار داده و این خود در جلوگیری از حوادث اثر گذار است.

کد خبر: 960603002 تاریخ انتشار: جمعه ۳ شهریور ۹۶ - ۹:۳۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: در حال حاضر شهرداری مبحث بیست و دو مقررات ملی ساختمان را در دستور کار جدی خود قرار داده و این خود در جلوگیری از حوادث اثر گذار است.مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان در دستور کار شهرداری

مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان در دستور کار شهرداری

مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان در دستور کار شهرداری باید قرار گیرد/ حادثه پلاسکو هم چنان در دست بررسی

مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان  در دستور کار شهرداری باید قرار گیرد/ حادثه پلاسکو هم چنان در دست بررسی

فرج الله رجبی ریاست سازمان نظام مهندسی کشور، با اشاره به این که گروه حادثه پلاسکو هم چنان در حال بررسی تمامی جوانب این ساختمان هستند، تصریح کرد: بصورت مکتوب نامه ای به سازمان آتش نشانی ارائه کرده ایم که یک واحد بعنوان کارشناس ساختمان در جنب تیمهای عملیاتی حضور داشته باشند و کلیه جوانب حوادث را بررسی کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداریها مبحث بیست و دو مقررات ملی ساختمان را در دستور کار جدی خود قرار داده اند و برای ایجاد تیم شناسایی ساختمان اعلام آمادگی می نماییم.

مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان در دستور کار شهرداری


رییس سازمان نظام مهندسی کشور خاطر نشان کرد:برخی از ساختمانها بصورت خود جوش برای جلوگیری از حوادثی هم چون پلاسکو اقدام به مقاوم سازی واحدهای خود کرده اند.
رجبی یاد آور شد: کمک کنیم آموزش مقاو م سازی در دستور کار قرار گیرد و این خود میتواند در بازسازی بافتهای فرسوده کشوری بسیار اثر گذار باشد.
منبع : باشگاه خبر نگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان کتاب های نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ شهریور ۹۶
1231 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0