واگذاری صدور پروانه مهندسی از وزارت راه وشهرسازی به سازمان نظام مهندسی ساختمان واگذاری صدور پروانه مهندسی از وزارت راه وشهرسازی به سازمان نظام مهندسی ساختمان

واگذاری صدور پروانه مهندسی از وزارت راه وشهرسازی به سازمان نظام مهندسی ساختمان

واگذاری صدور پروانه مهندسی از وزارت راه وشهرسازی به سازمان نظام مهندسی ساختمان ، در جلسه کمیسیون عمران مجلس تصویب شد. صدور پروانه مهندسی به سازمان مهندسی ساختمان واگذار می‌ گردد؟

کد خبر: 010727012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ مهر ۰۱ - ۸:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، واگذاری صدور پروانه مهندسی از وزارت راه وشهرسازی به سازمان نظام مهندسی ساختمان ، در جلسه کمیسیون عمران مجلس تصویب شد. صدور پروانه مهندسی به سازمان مهندسی ساختمان واگذار می‌ گردد؟

واگذاری صدور پروانه مهندسی از وزارت راه وشهرسازی به سازمان نظام مهندسی ساختمان

واگذاری صدور پروانه مهندسی از وزارت راه وشهرسازی به سازمان نظام مهندسی ساختمان

صدور پروانه مهندسی به سازمان مهندسی ساختمان واگذار می‌ گردد؟
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: در جلسه این کمیسیون، واگذاری صدور پروانه مهندسی از وزارت راه وشهرسازی به سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد بررسی قرار گرفت.
عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران در تشریح جلسه (یک‌شنبه ۲۴ مهر) این کمیسیون، گفت: امروز میزبان وزیر دادگستری بودیم، در ابتدای نشست وزیر گزارشی از اقدامات انجام شده طی ۱ سال گذشته ارائه کرد.
ایری ادامه داد: وزیر دادگستری در ادامه در مورد تفاهم‌نامه امضا شده میان دو قوه مققنه و قضائیه جهت ارتقای تعاملات میان نمایندگان و دادگستری‌ ها توضیحاتی ارائه کرد.
وی اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه، کارگروه‌ هایی از رؤسای دادگستری، دادستان‌ ها و نمایندگان مردم در مجلس تشکیل شده و مشکلات مردم در این کارگروه‌ها بررسی می‌ گردد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: این کارگروه‌ ها در برخی استان‌ ها ایجاد شده و مطابق با صحبت‌ های صورت گرفته، مقرر گردید در سایر استان‌ ها نیز این مسئله اجرایی گردد.
ایری گفت: ادامه رسیدگی به طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان نیز در دستور کار امروز کمیسیون عمران مجلس قرار داشت که بر این اساس، تا ماده چهار طرح مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در خاتمه افزود: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در این مواد به آن اشاره شده، واگذاری صدور پروانه مهندسی از وزارت راه وشهرسازی به سازمان نظام مهندسی ساختمان است که به علت ضرورت بررسی بشتر مراعا ماند.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مهر ۰۱
928 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0