سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، برگزار شد. باید با ارتقای آموزش خلاقیت مهندسان را افزایش دهیم

کد خبر: 020308001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۰۲ - ۸:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، برگزار شد. باید با ارتقای آموزش خلاقیت مهندسان را افزایش دهیم

سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد:
باید با ارتقای آموزش خلاقیت مهندسان را افزایش دهیم
حمزه شکیب در سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل اظهار داشت: این سمینار جهت واکاوی است تا درس‌هایی از این حادثه داشته باشیم. باید بررسی کنیم تا در چه زمینه‌ هایی اشکال وجود دارد.
وی در سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل تصریح کرد: این سمینار جهت واکاوی است تا درس‌هایی از این حادثه داشته باشیم. باید بررسی کنیم تا در چه زمینه‌هایی اشکال وجود دارد و برای رفع نواقص اقدام لازم را انجام دهیم.
شکیب ادامه داد: ما باید تمام جوانب را بسنجیم و ببینیم در سازمان نظام مهندسی چه نقشی می‌توانیم در راستای کاهش حوادث داشته باشیم.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ادامه این سمینار گفت: در سازمان نظام مهندسی تلاش می‌کنیم تا یک رویکرد جدید داشته باشیم و این رویکرد پایه و اساس آموزش است با بها دادن به آموزش و قرار دادن آن به عنوان محور اصلی کار، ما در سازمان می‌توانیم جایگاه تک تک اعضای سازمان نظام مهندسی را در سطح کشور ارتقا دهیم.
شکیب در ادامه اظهاراتش گفت: باید در ارتقای آموزش بتوانیم هنر و خلاقیت مهندسان را با هویت واقعی به جامعه نشان دهیم. امیداور هستیم بتوانیم طی این دو روز سمینار خدمات شایسته ای به جامعه مهندسین و مخاطبین اصلی ما که مردم هستند، ارائه دهیم.
وی افزود: سوال ما در حادثه متروپل این است که چرا سازمان نظام مهندسی در طراحی نظارت و اجرا حذف شده و چه عواملی باعث شده ساختار سازمان نظام مهندسی را از گردونه‌ی طراحی و نظارت حذف کنند و این نظارت و طراحی را به فرد یا افراد فاقد صلاحیت ارجاع دهند.
شکیب اظهار داشت: در سمینار تمام مواردی که آموزش می‌دهیم چه در بعد حقوقی و چه در بعد معماری و فنی تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم یک ساختمان سبز و ایمن را معرفی کنیم.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: باید با برگزاری سمینار آموزشی، دانش مهندسان را افزایش دهیم و تلاش کنیم تا هنر و خلاقیت مهندسان کشور ظهور و بروز کند. این امر باعث می‌ شود اعتماد بین سرمایه گذار و مردم و دستگاه‌ های نظارتی با جامعه مهندسین بیشتر شود.
شکیب در خاتمه افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا جایگاه و شأن مهندسین را به جامعه برگردانیم و سازمان نظام مهندسی به عنوان یک مرجع تخصصی و علمی مورد اعتماد مردم قرار گیرد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ خرداد ۰۲
265 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0