آموزش و ساماندهی برقکاران تجربی ساختمان در کهگیلویه و بویراحمد آموزش و ساماندهی برقکاران تجربی ساختمان در کهگیلویه و بویراحمد

آموزش و ساماندهی برقکاران تجربی ساختمان در کهگیلویه و بویراحمد

آموزش و ساماندهی برقکاران تجربی ساختمان در کهگیلویه و بویراحمد ، کلید خورد. یکی از اهداف اساسی ما توسعه آموزش های کاربردی در حوزه مهارتهای مهندسی ساختمان است

کد خبر: 010409018 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ تیر ۰۱ - ۱:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آموزش و ساماندهی برقکاران تجربی ساختمان در کهگیلویه و بویراحمد ، کلید خورد. یکی از اهداف اساسی ما توسعه آموزش های کاربردی در حوزه مهارتهای مهندسی ساختمان است

آموزش و ساماندهی برقکاران تجربی ساختمان در کهگیلویه و بویراحمد

آموزش و ساماندهی برقکاران تجربی ساختمان در کهگیلویه و بویراحمد
آموزش و ساماندهی برقکاران تجربی ساختمان در کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد
جلسه هماهنگی آموزش، سامان دهی و مهردار کردن برقکاران تجربی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل فنی حرفه ای، نمایندگان شرکت توزیع نیروی برق و اتاق اصناف در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این نشست گفت: یکی از اهداف اساسی ما توسعه آموزش های کاربردی در حوزه مهارتهای مهندسی ساختمان است چرا که معتقد هستیم برای بهبود و ارتقاء کیفیت مطابق با استانداردهای ضروری روز دنیا باید دانش آن در مهندسان ما ایجاد گردد.
کامران جهانبازی ادامه داد: دانش بهتر دقیقاً به معنای کارهای بهتر و ماندگار تر است، آموزش را ما نه از جنبه تئوریک صفر که از جنبه های کاربردی شروع کرده ایم و به همه مهارتهای هفت گانه تسری خواهیم داد تا اطمینان پیدا کنیم آنچه از خدمات مهندسی به مردم عرضه می‌ گردد، در نوع خود ارزشمند و ماندگار است.
مهرداد موحد پور نیز در در این نشست با اشاره به اهمیت آموزش در ارتقاء و به روزرسانی دانش برقکاران متناسب با استانداردهای روز دنیا، تصریح کرد: آموزش برقکاران ساختمانی مطابق آخرین ویرایش مبحث سیزدهم مقررات ملی ساختمان و نشریه ۱۱۰ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، افزایش کیفیت اجرای تاسیسات برقی و کاهش خطرات مرتبط با آن از اهداف برگزاری نشست تعاملی ما با فنی حرفه ای و اصناف است.
وی ادامه داد: خوشبختانه سازمان فنی حرفه ای اعلام آمادگی کرده برای اجرای این تفاهم‌نامه همه زیرساخت‌ های لازم را به میدان عمل بیاورد. قطعاً این اتفاق بیفتد شاهد عملکرد بهتر در حوزه ساخت و سازها هم خواهیم کرد.
نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بیان کرد: بنا داریم سرفصلهای آموزشی را متناسب با نیازمندیهای مورد انتظار، توسط کار گروهی از مهندسین با تجربه سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان فنی و حرفه‌ای استان تدوین و پس از اخذ مجوز استاندارد توسط سازمان فنی حرفه ای استانها، دوره های آموزشی را برگزار کنیم.
وی افزود: در صورتی که حد نصاب نمره کسب گردد، صدور پروانه با امضای مشترک سازمانهای مربوطه انجام می شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ تیر ۰۱
314 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0