نفرات برتر جشنواره نفرات برتر جشنواره

نفرات برتر جشنواره “رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین” در ارومیه

نفرات برتر جشنواره "رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین" در ارومیه ، معرفی شدند. رعایت مقررات ملی ساختمان از جمله مهم‌ترین نیازهای شهرسازی امروز بشمار میرود

کد خبر: 990714005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ مهر ۹۹ - ۱۰:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نفرات برتر جشنواره رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین در ارومیه ، معرفی شدند. رعایت مقررات ملی ساختمان از جمله مهم‌ترین نیازهای شهرسازی امروز بشمار میرود

نفرات برتر جشنواره “رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین” در ارومیه

نفرات برتر جشنواره "رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین" در ارومیه

نفرات برتر جشنواره “رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین” در ارومیه معرفی شدند
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی بیان کرد: نخستین جشنواره “رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین” با هدف توجه به مقررات ملی ساختمان با ارسال پانصد و بیست و هشت اثر برگزار و نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.
بهرنگ دیلمقانی بیان داشت: در این جشنواره، سیروس صمدی، الناز رضاخواه و سجاد تقی‌زاده در بخش دوربین مهندسان، شاهرخ نجفی، ظهراب پورشیرین، محمدرضا حمیدی و محمد قلی‌زاده در بخش دوربین شهروندان، حسن ابوالحسن‌زاده، ساسان صدرزاده و رضا نادری در بخش موبایل مهندسان، مهسا بهادری، فاطمه احمدی و پریسا فرهاد در بخش موبایل شهروندان و مجتبی اسماعیل‌زاد، حمید اکبری و سهیل فرجی در بخش تصاویر زلزله قطور حائز رتبه های برتر شناخته شدند.
دیلمقانی ادامه داد: این جشنواره سال گذشته با هدف توجه شهروندان به مقررات ملی ساختمان و رعایت فنی و مقررات ملی ساختمان آغاز و در مجموع پانصد و بیست و هشت عکس از چهل و دو عکاس به جشنواره ارسال گردید.
وی تصریح کرد: نود و دو عکس در بخش دوربین شهروندان، شصت و هفت عکس در بخش دوربین مهندسان، صد و چهل و نه عکس از ۷ عکاس در بخش زمین‌لرزه قطور، پنجاه و پنج عکس در بخش موبایلی شهروندان و صد و شصت و پنج عکس در بخش موبایل مهندسان به جشنواره ارسال شده بود.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی ادامه‌ داد: در پایان این جشنواره از سی و هشت عکس منتخب، ۳ عکس برتر و ۵ بخش جشنواره به انتخاب داوران برگزیده شدند.
رعایت مقررات ملی ساختمان از جمله مهم‌ترین نیازهای شهرسازی امروز بشمار میرود که البته بسیار مغفول مانده و لازم است تا همه مردم و مسوولان حوزه های مرتبط به آن توجه کنند.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مهر ۹۹
550 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0