برگزاری گرامیداشت روز مهندس از طرف نمایندگی نظام مهندسی لارستان گرامیداشت روز مهندس

برگزاری گرامیداشت روز مهندس از طرف نمایندگی نظام مهندسی لارستان

نمایندگی نظام مهندسی لارستان از ساعت ۱۹:۳۰ ۴ شنبه هشتم اسفند نود و هفت، آیین باشکوهی در تالار مهمانسرای جهانگردی لارستان با حضور ریاست نظام مهندسی استان فارس، مسئولان شهرستان و بخشها و جمع کثیری از مهندسان همراه با خانواده ها شان برگزار گردید.

کد خبر: 971211008 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ اسفند ۹۷ - ۳:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نمایندگی نظام مهندسی لارستان از ساعت ۱۹:۳۰ ۴ شنبه هشتم اسفند نود و هفت، آیین باشکوهی در تالار مهمانسرای جهانگردی لارستان با حضور ریاست نظام مهندسی استان فارس، مسئولان شهرستان و بخشها و جمع کثیری از مهندسان همراه با خانواده ها شان برگزار گردید.

برگزاری گرامیداشت روز مهندس از طرف نمایندگی نظام مهندسی لارستان

برگزاری گرامیداشت روز مهندس از طرف نمایندگی نظام مهندسی لارستان

گرامیداشت روز مهندس از سوی نمایندگی  نظام مهندسی لارستان برگزار شد

در این مراسم که بخش عمده آن شامل برنامه های شاد بود، یونس رضائی، ریاست دفتر ویژه نمایندگی منطقه لارستان، گفت: اقدامات این نمایندگی ویژه در راستای اهداف سازمان نظام مهندسی و با همکاری عوامل فنی بخوبی جلو میرود.
رضایی با قدردانی از حضور رئیس و همراهان از سازمان نظام مهندسی استان فارس، شرکت مقامات فرمانداری ویژه، جمعی از شهرداران و روسای دانشگاهها و ادارات را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حضور مدیران ارشد سازمانها در پیشبرد اهداف نظام مهندسی درشهرستان تاثیر شایان خواهد گذاشت.
وی از تصویب اعتبار ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۲۲ ریالی جهت ساختمان نمایندگی در لار خبر داد.
رئیس دفتر ویژه نمایندگی منطقه لارستان ادامه داد: فاز اول این طرح در حال انجام است و تلاش میشود برابر برنامه زمان بندی شده پیش برود.
وی در مورد عملکرد دفتر ویژه نیز سخنانی را بیان کرد.
سید مرتضی سیف زاده، ریاست سازمان نظام مهندسی استان فارس، با ابراز خشنودی از حضور زیاد شرکت کنندگان بیان داشت: حضور مسئولان متولی ساخت و ساز نشانگر حمایت از برنامه های نظام مهندسی در راستای ایمنی ساختمان است.
سیف زاده به رشته های زیر مجموعه نظام مهندسی به رشته های عمران، معماری، برق، مکانیک، گرافیک و شهرسازی اشاره کرد و افزود: بر هماهنگی این ۷ رشته تاکید و از این گروهها تقاضا می گردد بصورت تک رشته ای کار نکنند.

برگزاری گرامیداشت روز مهندس از طرف نمایندگی نظام مهندسی لارستان

ریاست سازمان نظام مهندسی استان فارس، نداشتن هماهنگی را آسیب زا ذکر کرد.
وی با اشاره به وقوع بلایای غیر مترقبه مثل زمین لرزه، تصریح کرد: در زمین لرزه شهرستان بم بیست و شش هزار نفر تلفات انسانی داشت اما در زمین لرزه کرمانشاه به خاطر رعایت اصول ایمنی در ساخت و ساز میزان تلفات به مراتب پائین آمد.
سیف زاده بار دیگر اهمیت نظارت فنی بر ساختمانها را یادآور شد و گفت: هزینه نظارت نباید هزینه اضافی تلقی گردد در حالیکه اینها سرمایه گذاری و نوعی ارزش افزوده و صرفه جوئی در هزینه هاست.
محمد خواجوی، هنرمند خوش ذوق اوزی، با اجرای چند آهنگ شاد به طراوت گردهمایی اضافه کرد.
از نکات جالب برنامه قرعه کشی بین نود و سه نفر از کسانی که به موقع در گردهمایی حاضر شده بودند و به ۱۰ نفر از آنها هدایائی به قید قرعه داده شد.
در این آیین که با صرف شام به پایان رسید علاوه بر رئیس نظام مهندسی استان، بهنام زارع و اکبر احمدی، نایب رئیس دوم و معاون بهره برداری و انسانی، مهران عسکری، ریاست شورای اسلامی، مسعود کراماتی، شهردار و عبدالعزیز خضری، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اوز، به اتفاق جمع زیادی از مهندسان و معماران از بخش اوز نیز حاضر بودند.

منبع: تابناک

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل مبحث ۱۵ مقررات ملی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اسفند ۹۷
701 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0