شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران  ریاست سازمان نظام مهندسی کشور مطرح کرد:

زمان بررسی و تصویب نهایی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی در مجلس/لایحه پیشنهادی دولت عملیاتی نیست

با اشاره به این که دولت در لایحه پیشنهادی خود در مورد اصلاح قانون نظام مهندسی نگاه درستی به داشته ها و وضع موجود نداشته است، اظهار داشت: رسیدگی و تصویب طرح پیشنهادی مجلس در این مورد در دستور کار است.

کد خبر: 970127008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷ - ۱:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، فرح الله رجبی، با اشاره به این که دولت در لایحه پیشنهادی خود در مورد اصلاح قانون نظام مهندسی نگاه درستی به داشته ها و وضع موجود نداشته است، اظهار داشت: رسیدگی و تصویب طرح پیشنهادی مجلس در این مورد در دستور کار است.

زمان بررسی و تصویب نهایی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی در مجلس

زمان بررسی و تصویب نهایی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی در مجلس

زمان بررسی و تصویب نهایی طرح اصلاح قانون  نظام مهندسی در مجلس/لایحه پیشنهادی دولت عملیاتی نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس، از بررسی و تصویب نهایی قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس خبر داد و بیان کرد: بزودی تا اواسط اردی بهشت ماه امسال رسیدگی نهایی به این طرح در کمیسیون به پایان خواهد رسید.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این که کمیسیون عمران مجلس مدت زمان زیادی در انتظار ارسال لایحه دولت در مورد اصلاح قانون نظام مهندسی بوده است، تصریح کرد: طرح دولت در این مورد بعید است به این زودیها آماده شود و نکته جالب این است که طرح مذکور از استحکام و قوام کافی نیز برخوردار نیست.
رجبی، با تاکید بر این که در طرح پیشنهادی نمایندگان در مورد اصلاح قانون نظام مهندسی نگاه تحولی به نظام مهندسی شده است، ادامه داد: متاسفانه دولت در گرداوری لایحه خود در این مورد فقط بدنبال رفع تکلیف بوده و لایحه پیشنهادی از پختگی کافی برخوردار نیست.

زمان بررسی و تصویب نهایی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی در مجلس

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به این که دولت در طرح پیشنهادی خود نگاه درستی به داشته ها و وضع موجود نداشته است، یاد آور شد: غیر انتزاعی و غیر عملیاتی بودن لایحه مذکور ورود مجلس به بررسی لایحه گرداوری شده را ضروری کرد.
رجبی، تصریح کرد: بطور حتم در اردی بهشت ماه امسال طرح اصلاح قانون نظام مهندسی در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار خواهد کرد.

منبع : خانه ملت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ فروردین ۹۷
839 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0