سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان
سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان،افتتاح شد. تیکت سرویسی غیر حضوری است که به مهندسین و مالکین این امکان را می دهد که پرسش خود را با کلیه واحدهای سازمان مطرح کنند
به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان ، افتتاح شد. تیکت سرویسی غیر حضوری است که به مهندسین و مالکین این امکان را می دهد که پرسش خود را با کلیه واحدهای سازمان مطرح کنند
سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان
افتتاح سامانه تیکت در استان همدان
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان از افتتاح سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان خبر داد.
تیکت سرویسی غیر حضوری است که به مهندسین و مالکین این امکان را می دهد که پرسش خود را با کلیه واحدهای سازمان مطرح کرده و پس از بررسی، پاسخ خود را نیز از واحد مربوطه با کد پی گیری داده شده دریافت می کند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی