سه سال تلاش برای استقلال تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد سه سال تلاش برای استقلال تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

سه سال تلاش برای استقلال تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

سه سال تلاش برای استقلال تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ، ثمره داد. با تلاش ‌های بی وقفه علیرغم همه نامهربانیهای تشکل صنفی سازمان نظام مهندسی کشاورزی مشکل فضای تنها هنرستان کشاورزی استان برطرف گردید

کد خبر: 990627007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ شهریور ۹۹ - ۴:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سه سال تلاش برای استقلال تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ، ثمره داد. با تلاش ‌های بی وقفه علیرغم همه نامهربانیهای تشکل صنفی سازمان نظام مهندسی کشاورزی مشکل فضای تنها هنرستان کشاورزی استان برطرف گردید

سه سال تلاش برای استقلال تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

سه سال تلاش برای استقلال تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
سه سال تلاش برای استقلال تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/پایان نامهربانی‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی
با تلاش ‌های بی وقفه علیرغم همه نامهربانیهای تشکل صنفی سازمان نظام مهندسی کشاورزی مشکل فضای تنها هنرستان کشاورزی استان برطرف گردید
مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) یاسوج بیان کرد: با تلاش ‌های بی‌وقفه در سه سال گذشته و حمایت ویژه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد علی رغم همه کارشکنی ‌ها و نامهربانی‌ های تشکل صنفی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان بالاخره مشکل فضای تنها هنرستان کشاورزی برای آموزش مطلوب دانش آموزان برطرف گردید.
سید ولی موسوی در تشریح چگونگی شکل ‌گیری این هنرستان و اقدامات انجام شده، تصریح کرد: تنها هنرستان کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۹۶_۹۷ با هدف تربیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی طی تفاهم‌نامه ای میان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان در ۲ رشته کشت گیاهان دارویی و پرورش ماهیان سردابی تاسیس گردید.
موسوی با عنوان این که مشترک بودن فضای آموزشی با تشکل صنفی نطام مهندسی کشاورزی و بسیج مهندسین کشاورزی از مهم‌ترین مشکلات این هنرستان از بدو تاسیس تا کنون بوده است، گفت؛ بنا بود در سال اول تشکل صنفی نظام مهندسی کشاورزی جابجا گردد که علی‌رغم نشست های متعدد با حضور مسئولان در طول ۳ سال گذشته و وعده وعیدهای متعدد تلاش ‌ها به جایی نرسید.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته این موضوع تا جایی پیش رفت که در شهریورماه قبل از شروع سال تحصیلی در دستور شورای آموزش و پرورش استان به ریاست استاندار قرار گرفت و استاندار دستور هفتاد و دو ساعته برای حل مشکل فضای آموزشی هنرستان کشاورزی داد.
وی با اشاره به این که به دستور استاندار در شورای آموزش وپرورش استان، نشستی با حضور فرماندار بویراحمد، آموزش‌ و پرورش و متولیان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید که خروجی آن منجر به جابحایی نظام مهندسی شد ولی متاسفانه این اقدام نیز کارساز نبود.
مدیر هنرستان کشاورزی یاسوج ادامه داد: با نتیجه نگرفتن این تلاش ‌ها و پی‌گیری‌های مجدانه، معاون سیاسی استاندار به همراه‌ دیگر مسؤلان از تنها هنرستان کشاورزی استان بازدید کرد که منجر به نشستی در دفتر هنرستان و متعاقب آن در دفتر معاون سیاسی استاندار گردید که علی رغم تاکید معاون استاندار، این نشست برای خروج نظام مهندسی کشاورزی بی نتیجه ماند.
وی عنوان کرد: سرانجام در سال جاری با پیگیری‌های مجدانه از طریق رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و تلاش همکاران وی، بالاخره فضایی در محوطه سازمان جهاد کشاورزی برای نظام مهندسی آماده شد که در اواخر تیرماه تخلیه و در اختیار آنان قرار گرفت.
موسوی گفت: این فضا علی‌رغم آماده بودن هر روز رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی بهانه ای داشت که از مقاومت وی برای عدم جابجایی حکایت می ‌کرد.
مدیر هنرستان کشاورزی یاسوج عنوان کرد: بالاخره با تلاش‌ها و پی‌گیری‌های مجدانه و همکاری و تعامل خوب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نظام مهندسی کشاورزی چند روز بعد از بازگشایی رسمی مدارس مجبور به جابجائی شد که با سهل انگاری این نقل مکان که می توانست بیست و چهار ساعته انجام بگیرد بیش از ده روز به طول انجامید.
موسوی، توجه به آموزش وپرورش نیروی انسانی را مهم‌تر از توجه به یک تشکل صنفی که هزینه هایش را از جیب مردم دریافت می کند دانست و افزود: انتظار میرود متولیان جهاد کشاورزی استان توسعه و تجهیز تنها هنرستان کشاورری استان را در دستور کار خویش قرار دهند.
وی گفت: خدا را شاکرم با تلاش ‌های بی‌وقفه در ۳ سال گذشته بالاخره موفق شدیم علی‌رغم همه کارشکنی‌ ها و نامهربانی ‌ها مشکل فضای فیزیکی این هنرستان را برای آموزش مطلوب دانش آموزان برطرف کنیم.
مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی، در خاتمه از رویکرد تعاملی و پی‌گیری‌های مجدانه رئیس سازمان‌ جهاد‌کشاورزی استان، مدیرکل آموزش وپرورش استان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان، استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار بویراحمد، مدیریت آموزش وپرورش شهرستان و مجموعه‌ تحقیقات و کشاورزی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: با حمایت مسولان این هنرستان را به قطب تربیت نیروی انسانی در کشور تبدیل کنیم.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ شهریور ۹۹
448 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0