شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران  ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

ثبت نام پیش از سیصد هزار نفر برای اخذ تسهیلات مسکن

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور، با عنوان این که 2 میلیون واحد خالی از سکنه در کشور وجود دارد، بیان داشت: دولت باید با سیاست‌ گذاری‌ های جدید بتواند این واحدهای خالی را از طریق پرداخت تسهیلات مناسب به متقاضیان عرضه کند.

کد خبر: 970121002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ فروردین ۹۷ - ۸:۳۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، فرج‌الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور، با عنوان این که ۲ میلیون واحد خالی از سکنه در کشور وجود دارد، بیان داشت: دولت باید با سیاست‌ گذاری‌ های جدید بتواند این واحدهای خالی را از طریق پرداخت تسهیلات مناسب به متقاضیان عرضه کند.

پیش از سیصدهزار نفر برای اخذ تسهیلات مسکن ثبت نام کرده اند

پیش از سیصدهزار نفر برای اخذ تسهیلات مسکن ثبت نام کرده اند

پیش از سیصد هزار نفر برای اخذ تسهیلات مسکن  ثبت نام کرده اند

رجبی تصریح کرد: سیصد هزار متقاضی در بانک مسکن ثبت نام کردند که امیدوار هستیم با پرداخت این تسهیلات بخشی از این واحدهای خالی عرضه گردد و این بار از دوش دولت برداشته شود.
ریاست سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به این که ارتباط دولت باید با بخش خصوصی و تولیدکنندگان مسکن شفاف ‌تر گردد، ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی با شورای عالی بانک مسکن در نشست های گذشته مقرر کردند که میزان تسهیلات به تولیدکنندگان مسکن و متقاضیان را افزایش دهند.
وی خاطر نشان ساخت: باید بتوانیم با تحریک تقاضا در بازار مسکن و اقدامات کارشناسی شده تولید مسکن، استفاده از مصالح داخلی را در اولویت قرار دهیم.

پیش از سیصدهزار نفر برای اخذ تسهیلات مسکن ثبت نام کرده اند

وی عنوان داشت: کوتاهی وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن حذف صورت مسئله بوده و با تاکید بر مقاوم‌ سازی تلاش کرده تولید مسکن را کاهش دهد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور یاد آور شد: وزارت راه و شهرسازی باید با ارائه طرح و برنامه سیاست ‌های تولید مسکن را افزایش دهد.

منبع :تجارت نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ فروردین ۹۷
927 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0