علاقمندان به فروش نهال به نظام مهندسی کشاورزی کرمان مراجعه نمایند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان مطرح کرد:

علاقمندان به فروش نهال به نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان مراجعه نمایند

افرادی که تمایل به تولید و توزیع نهال دارند میتوانند برای دریافت مجوز فروشندگی، ظرف مدت 2 هفته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند.

کد خبر: 961019004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ - ۷:۳۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، افرادی که تمایل به تولید و توزیع نهال دارند میتوانند برای دریافت مجوز فروشندگی، ظرف مدت ۲ هفته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند.علاقمندان به فروش نهال به نظام مهندسی کشاورزی کرمان مراجعه نمایند

علاقمندان به فروش نهال به نظام مهندسی کشاورزی کرمان مراجعه نمایند

علاقمندان به فروش نهال به نظام مهندسی کشاورزی کرمان مراجعه نمایند

علاقمندان به فروش نهال  به نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان مراجعه نمایند

احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان بیان داشت: با توجه به اهمیت توزیع نهال سالم و جلوگیری از شیوع آفات و بیماری ها، گشت ویژه نهال با حضور نماینده مرکز تحقیقات، نماینده نیروی انتظامی، قاضی تعزیرات حکومتی، نماینده مدیریت شهرستان کرمان و رئیسان بخش های ماهان و مرکزی، ازنهالستان های تولید نهال بمنظور ابلاغ اخطاریه جهت عدم فروش نهال غیر مجاز و هم چنین بازرسی از نهالستان های دارای مجوز، بازدید سر زده صورت گرفت.
مسعودی ادامه داد: در این بازدید ازمراکز عرضه و توزیع نهال در جاده قدیم ماهان ، هفت باغ و شرف آباد بازدید به عمل آمد وبه مراکز فوق اخطاریه کتبی در مورد عرضه نهال مجوز دار، دارای لیبل وگواهی بهداشت و سالم و هم چنین ارائه فاکتور فروش داده شد.
وی تصریح کرد: افرادی که تمایل به تولید و توزیع نهال دارند میتوانند جهت دریافت مجوز فروشندگی، ظرف مدت ۲ هفته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند.

علاقمندان به فروش نهال به نظام مهندسی کشاورزی کرمان مراجعه نمایند

مسعودی در خاتمه خاطر نشان کرد: در همین راستا گشت ویژه نهال بصورت مستمر از مراکز عرضه و توزیع نهال بازدید خواهند کرد و در صورت تخلف با افراد سودجو و عرضه کنندگان نهال بدن مجوز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
نظارت و کنترل بر توزیع نهال سالم با همکاری تیم نظارتی در کرمان
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان کتاب های نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ دی ۹۶
1864 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0