اختلاسی در کار نبوده است ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان

اختلاسی در کار نبوده است

ریاست سازمان نظام مهندسی در مورد دو پرونده برداشت غیر قانونی چهل میلیارد تومانی و 7.5 میلیارد تومانی از حساب بانکی سازمان نظام مهندسی استان تهران، گفت: این جریان یک سوء استفاده بوده و دادگاه در این مورد باید حکم بدهد ولی اختلاس نشده بلکه این موضوع برداشت ‌های غیر قانونی از حساب سازمان نظام مهندسی است و نباید از عنوان اختلاس برای آن استفاده کرد.

کد خبر: 970615005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ شهریور ۹۷ - ۳:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبذی مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی در مورد دو پرونده برداشت غیر قانونی چهل میلیارد تومانی و ۷٫۵ میلیارد تومانی از حساب بانکی سازمان نظام مهندسی استان تهران، گفت: این جریان یک سوء استفاده بوده و دادگاه در این مورد باید حکم بدهد ولی اختلاس نشده بلکه این موضوع برداشت ‌های غیر قانونی از حساب سازمان نظام مهندسی است و نباید از عنوان اختلاس برای آن استفاده کرد.

اختلاسی در کار نبوده است

اختلاسی در کار نبوده است

اختلاسی در کار  نبوده  است

فرج‌الله رجبی ضمن عنوان این که نظام مهندسی استان تهران اصل این پول (۷٫۵ میلیارد تومان) را به حساب برگردانده و پرونده به دادگاه ارجاع داده شده است، افزود: چهل میلیارد تومان هم هنوز در حساب سازمان موجود است و چیزی از حساب سازمان نظام مهندسی برداشت نشده است و پرونده در دادگستری در حال پیگیری است.
رجبی با تاکید بر این که وقتی دستگاه‌ هایی خارج از سازمان نظام مهندسی در کار سازمان دخالت کنند طبیعی است که شاهد این اتفاقات باشیم، ادامه داد: مگر آقای آخوندی پروانه اشتغال بکار ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران را ابطال نکرد؟ این دخالت است و الان هم باید مسوولیت این اتفاقات را به عهده بگیرد.
وی با عنوان این که سازمان نظام مهندسی از شفاف سازی حمایت می ‌کند، تصریح کرد: آمادگی این را داریم که هر گونه اطلاعات مورد نیاز وزارت راه و شهرسازی را در اختیار مسوولان این وزارتخانه و افکار عمومی قرار دهیم، ولی قضاوت‌ های عجولانه را نمی ‌پسندیم و اگر هم تخلف هر شخصی در هر سطحی از مدیریت محرز گردید باید به مراجع قضایی و نیروی انتظامی پاسخگو باشد.
وی خاطر نشان ساخت: قوه قضاییه باید درباره جزییات این پرونده‌ ها اظهارنظر کند تا حرف‌ های بی ‌ربط از هر کسی منتشر نگردد و در نهایت آن چه مربوط به وجوه سازمان نظام مهندسی بوده به حساب سازمان برگشته است.

اختلاسی در کار نبوده است

رییس سازمان نظام مهندسی کشور در مورد حقوق ‌های نجومی در سازمان نظام مهندسی، یاد آور شد: درخواست این سازمان از وزارت راه و شهرسازی اینست که این موضوعات را یکبار بصورت مشترک با سازمان نظام مهندسی بررسی کند، ولی این که یک عده‌ای حرفی را بزنند و عده‌ای دیگر آن را تصحیح یا تکذیب کنند اقدامات خوبی نیست و گزارش ‌هایی که وزارت راه وشهرسازی از سازمان نظام مهندسی می ‌دهد باید مبتنی بر گزارش بازرسی و ذی حسابی باشد و نه مبتنی بر پیش فرض‌ های شخصی.
منبع : تعادل

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ شهریور ۹۷
989 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0