رییس نظام مهندسی معدن ایران

فرهنگ معدنکاری در کشور وجود ندارد

رییس نظام مهندسی معدن ایران گفت: حق بخش معدن این نیست که هرجایی اتفاقی می افتد دود آن به چشم این بخش برود. متأسفانه فرهنگ معدنکاری در کشور وجود ندارد و صدا و سیما باید به این بخش بهای بیشتری بدهد و در این زمینه اطلاع رسانی بیشتری انجام شود.

کد خبر: 8355 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵ - ۲:۴۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،نادعلی اسماعیلی امروز (چهارشنبه) در همایش وفاق و همدلی، نوشداروی بن بست کنونی، با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی معدن سازمان نوپا و جوانی است، اظهار کرد: این سازمان یکی از سازمان های شناسنامه دار کشور است که قانون مسؤولیت هایی را به آن واگذار کرده است و در صورت تعامل با واحدها می توانیم نقش اساسی در معدن داشته باشیم.فرهنگ معدنکاری در کشور وجود ندارد

فرهنگ معدنکاری در کشور وجود ندارد

فرهنگ معدنکاری در کشور وجود ندارد

فرهنگ معدنکاری در کشور وجود ندارد

رییس نظام مهندسی معدن ایران با بیان اینکه بخش معدن بسیار پویا است، گفت: بخش معدن با همه جفاهایی که به آن شده، با همه سختی ها و دردسرهایی که دارد، چه در دوران جنگ هشت ساله و چه در دوران های پس از آن امتحان خود را موفقیت آمیزداده است.
اسماعیلی با بیان اینکه کشور در زمینه معدن پویا است، اضافه کرد: ایران مواد معدنی فراوانی دارد و همین الان نیز با نامهربانی هایی که به این بخش می شود، نسبت به سایر بخش ها پویاتر است.


وی ادامه داد: حق بخش معدن این نیست که هرجایی اتفاقی می افتد دود آن به چشم این بخش برود. متأسفانه فرهنگ معدنکاری در کشور وجود ندارد و صدا و سیما باید به این بخش بهای بیشتری بدهد و در این زمینه اطلاع رسانی بیشتری انجام شود.
رییس نظام مهندسی معدن ایران با بیان اینکه این سازمان یاور بهره برداران است، گفت: یکی از آرزوهای من این است که نظام مهندسی معدن شبیه نظام پزشکی شود و در هر جایی که به موضوع معدنی می رسیم، تأکیدکننده گزارش آن مهر مهندس معدن باشد.
اسماعیلی افزود: در حال حاضر گزارشات پایان عملیات طبق انچه در قانون گفته شده نیست و مسؤول این بخش باید حضور مسؤولیتی داشته باشد.

 

منبع: ایسکا نیوز

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ بهمن ۹۵
1093 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0