کارگروه رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با هدف بررسی برنامه های پیشنهادی واحد رفاه کارگروه رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با هدف بررسی برنامه های پیشنهادی واحد رفاه

کارگروه رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با هدف بررسی برنامه های پیشنهادی واحد رفاه

کارگروه رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با هدف بررسی برنامه های پیشنهادی واحد رفاه ، طی یک ماهه آتی و بررسی عملکرد یک ماه گذشته این واحد تشکیل جلسه داد

کد خبر: 020531014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ مرداد ۰۲ - ۱۱:۵۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کارگروه رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با هدف بررسی برنامه های پیشنهادی واحد رفاه ، طی یک ماهه آتی و بررسی عملکرد یک ماه گذشته این واحد تشکیل جلسه داد

کارگروه رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با هدف بررسی برنامه های پیشنهادی واحد رفاه

کارگروه رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با هدف بررسی برنامه های پیشنهادی واحد رفاه
کارگروه رفاه سازمان تشکیل جلسه داد
کارگروه رفاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با هدف بررسی برنامه های پیشنهادی واحد رفاه طی یک ماهه آتی و بررسی عملکرد یک ماه گذشته این واحد تشکیل جلسه داد.
در این نشست که با حضور مجتبی فرهمند رئیس، محمد آقاباقری نایب رئیس دوم و نماینده هیات مدیره در حوزه رفاهی، محمود دهقان خزانه دار و مسئولین واحد رفاه و روابط عمومی سازمان برگزار گردید، اقدامات یک ماه اخیر این واحد بررسی گردید.
در این جلسه در مورد نحوه اجرای برنامه های اقامتگاه مشهد مقدس و قرارداد هتل اکسین مازندران بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید با توجه به درخواست سایر سازمان های نظام مهندسی به منظور بهره برداری از این مراکز، بررسی های لازم صورت گیرد.
هم‌چنین در این جلسه در مورد عملکرد واحد رفاهی درباره معرفی مهندسین عضو سازمان به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد بنا بردرخواست مهندسین، ارائه معرفی نامه بر مبنای اولویت عدم دریافت تسهیلات، انجام شود.
در ادامه، پیشنهاد ارائه شده از سوی دو شرکت بیمه در مورد بیمه عمر و سرمایه بررسی و مقرر شد هر یک از شرکت ها در جلساتی جداگانه نسبت به تشریح مزایای طرح خود اقدام کنند.
در خاتمه این جلسه واحد رفاه مکلف گردید، تقویم ۶ ماهه رفاهی سازمان را به منظور ارائه در جلسه بعدی آماده کند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ مرداد ۰۲
376 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0