بازدید رییس سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی از دفتر ایرنا مرکز آذربایجان شرقی بازدید رییس سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی از دفتر ایرنا مرکز آذربایجان شرقی

بازدید رییس سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی از دفتر ایرنا مرکز آذربایجان شرقی

بازدید رییس سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی از دفتر ایرنا مرکز آذربایجان شرقی ، صورت گرفت. دیزجی دراین دیدار، از زحمات چند سال گذشته محمد عزیزی راد رئیس اسبق خبرگزاری تقدیر کرد

کد خبر: 011130002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ بهمن ۰۱ - ۸:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بازدید رییس سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی از دفتر ایرنا مرکز آذربایجان شرقی ، صورت گرفت. دیزجی دراین دیدار، از زحمات چند سال گذشته محمد عزیزی راد رئیس اسبق خبرگزاری تقدیر کرد

بازدید رییس سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی از دفتر ایرنا مرکز آذربایجان شرقی

بازدید رییس سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی از دفتر ایرنا مرکز آذربایجان شرقی
رضا دیزجی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور در ایرنای مرکز آذربایجان شرقی درباره پاره ای از مسایل و مشکلات مربوط به حوزه های ساخت و ساز درسطح استان بحث و گفتگو کرد.
دیزجی دراین دیدار با تقدیر از زحمات چند سال گذشته محمد عزیزی راد رئیس اسبق خبرگزاری، انتصاب پیمان پاکزاد از خبرنگاران پیش کسوت استان به این سمت را به وی تبریک گفت و افزود: حوزه های اطلاع رسانی از مهمترین حوزه هایی است که می‌تواند معایب و محاسن هر کاری را رفع و رجوع نماید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار داشت: انتصاب پیمان پاکزاد برای مدیریت خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در آذربایجان شرقی بیانگر توانمندی و شا یستگی‌ های بر جسته ایشان در حوزه های رسانه ای استان آذربایجان شرقی است.
دیزجی تصریح کرد: قطع به یقین حضور ارزشمند ایشان که از فعالین پیشکسوت حوزه های اطلاع رسانی استان هستند می تواند منشا خدمات شایسته ای برای استان و کشورباشد.
دیزجی در ادامه این دیدار، با اشاره به اهمیت توجه به مسایل ایمنی در ساخت و سازها گفت: زلزله های اخیر در ترکیه و سوریه و شهرستان خوی نشان داد که به‌خاطر نزدیکی تبریز به گسل و مهدهای زلزله باید به موضوعات مربوط به ایمنی سازه ها بیش از پیش اهمیت داده شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان افزود: ساختمان‌ های موجود در حریم گسل تبریز و سکونت‌گاه‌های غیررسمی در معرض آسیب و تهدید زلزله قرار دارند.
دیزجی با اشاره به اینکه در ساخت این ساختمان ها در نزدیکی گسل‌ها موارد ایمنی کم‌تر، رعایت شده و این سیر هم‌چنان ادامه می یابد، ادامه داد: مسوولان و متولیان موضوع باید به این ضرورت اهتمام بیشتری داشته و در واقع علاج واقعه را قبل از وقوع آن باید کرد.
در ادامه این دیدار، دیزجی رییس سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی با عنوان اینکه دیوان محاسبات کشور در سال جاری با ۲ رای خود، ۲ وظیفه را از این سازمان گرفته است، افزود: با رای این دیوان، ۵ درصد حق الزحمه کنترل و هزینه دفترچه مشخصات فنی ملک از این سازمان گرفته شده است.
وی تصریح کرد: با این رای هفتاد درصد درآمد سازمان نظام مهندسی از بین رفت و قوه قضاییه باید به این موضوع رسیدگی کند زیرا کاهش درآمد سازمان مانع از انجام وظایف اصلی آن می شود.
دیزجی با بیان اینکه آموزش و نظارت بر حسن اجرای خدمات از جمله وظایف اصلی این سازمان است، گفت: انجام این وظایف نیاز به درآمد دارد و کاهش درآمدهای این سازمان آسیب جدی بر پیکره تنها ارگان غیردولتی که در جهت افزایش ایمنی و استحکام ساختمان ها تلاش می‌‎کند، می‌زند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌شرقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۰۱
137 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0