خلاء های نظام مهندسی ساخت برطرف گردد ریاست اتاق بازرگانی استان مازندران

خلاء های نظام مهندسی ساخت برطرف گردد

عبدالله مهاجر، خواستار برنامه ریزی برای رفع خلائ های موجود در حوزه نظام مهندسی ساخت در استان شد.

کد خبر: 970427011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷ - ۲:۲۳ ب.ظ

به گزارش وایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی حشور،عبدالله مهاجر، خواستار برنامه ریزی برای رفع خلائ های موجود در حوزه نظام مهندسی ساخت در استان شد.

خلاء های نظام مهندسی ساخت برطرف گردد

خلاء های نظام مهندسی ساخت برطرف گردد

خلاء های نظام مهندسی ساخت  برطرف گردد

وی در رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت، بیان کرد: یکی از اقدامات تاثیر گذار در حوزه صنعت مهندسی همدلی و همکاری مسئولان، مهندسان و متخصصان است و اگر کلیه مسئولان و متخصصان در کنار هم باشند میتوانند خلا هایی که در حوزه های مختلف بخش مهندسی وجود دارد را به آسانی رفع کنند .
ریاست اتاق بازرگانی استان مازندران با عنوان این که یکی از وظایف ما در اتاق بازرگانی در حوزه مهندسی، حمایت از مهندسان است، اظهار داشت: زمینه ارتقا و رفع مشکلات مهندسان فراهم گردد .
مهاحر خاطر نشان ساخت: همه ما باید بعنوان تولیدکننده در جایگاه خود، موضوعات را رصد و استفاده درست از مسائل داشته باشیم تا بتوانیم خدمات خوبی به کشور ارائه دهیم .
وی با تاکید به این که پیش از هر بحرانی به مدیریت بحران بپردازیم، یاد آور شد: برگزاری این گردهمایی ها نقش تاثیرگذاری در رفع مشکلات و پیشرفت و توسعه ظرفیتها دارد .

خلاء های نظام مهندسی ساخت برطرف گردد

ریاست اتاق بازرگانی استان مازندران در خاتمه عنوان کرد: اتاق بازرگانی در هر جا که بتواند در ارتقای توسعه تاثیرگذار باشد. حمایت خود را اعلام میکند .

منبع : مازندران آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ تیر ۹۷
798 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0