خروج سرمایه گذاری مسکن از حوزه دلالی و بورس بازی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

استفاده از تکنولوژی های نوین باید مطابق با نیازهای بومی هر جامعه ای انجام شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی گفت: توسعه شهرها و استفاده از تکنولوژی های نوین باید مطابق با نیازهای بومی هر جامعه ای انجام شود.

کد خبر: 8487 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ بهمن ۹۵ - ۱:۰۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی گفت: توسعه شهرها و استفاده از تکنولوژی های نوین باید مطابق با نیازهای بومی هر جامعه ای انجام شود.استفاده از تکنولوژی های نوین باید مطابق با نیازهای بومی هر جامعه

استفاده از تکنولوژی های نوین باید مطابق با نیازهای بومی هر جامعه

استفاده از تکنولوژی های نوین باید مطابق با نیازهای بومی هر جامعه

استفاده از تکنولوژی های نوین باید مطابق با نیازهای بومی هر جامعه

علی اکبر رمضانی  در چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی اظهار کرد: امروز زندگی شهر نشینی و نیازها متفاوت و پیچیده شده است اما باید بتوانیم در کنار استفاده از فناوری های نوین در معماری شهرها، داشته ها، میراث و فرهنگ خود را حفاظت و صیانت کنیم.

وی با بیان اینکه توجه به میراث ماندگار و الگوبرداری از آن بخشی از شهرسازی است گفت: ساختمان ها و بناها سلول هر شهرتلقی می شوند و اگر این بناها براساس اقلیم، فرهنگ و نیازهای محیط زیستی هر منطقه طراحی و اجرا نشود، خسارت ها و ضررهای اقتصادی و اجتماعی را به جامعه وارد می کند.

رمضانی خاطرنشان کرد: دنیای امروز به سرعت در حال صنعتی شدن است و نیازها و شرایط ساخت و سازها نیز با همان سرعت در حال تغییر است اما با بومی کردن این تکنولوژی می توان از آشفته بازار مشکلات زیست محیطی شهری خارج شد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اگر در شهرسازی ها از داشته ها و میراث خود استفاده می کردیم بسیاری از این مشکلات همچون حاشیه نشینی و معماری سردرگم و بی هویت، رخ نمایان نمی کردند

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۹۵
1031 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0