ارتقا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای باید به نظام مهندسی ICT رمضان علی سبحانی‌فر

ارتقا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای باید به نظام مهندسی ICT

لایحه نظام مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات بعد از ۲ سال توقف، در مجلس به بحث و بررسی گذاشته می ‌شود.

کد خبر: 970510001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷ - ۱۲:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خیری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،لایحه نظام مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات بعد از ۲ سال توقف، در مجلس به بحث و بررسی گذاشته می ‌شود.

ارتقا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای باید به نظام مهندسی ICT

ارتقا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای باید به نظام مهندسی ICT

ارتقا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای باید به نظام  مهندسی ICT

رمضان علی سبحانی‌فر در جلسه ای با خبرنگاران با عنوان این که باید در حوزه متولیان صنف فاوا بازنگری گردد، بیان داشت: این موضوع نتیجه این است که متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که اتحادیه‌ ها و اتاق‌ های مختلفی تشکیل شده و هر کدام خود را مدعی بخش‌ های مختلف حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌ دانند و از طرف دیگر با توسعه این حوزه، هر روز این بخش گسترده‌ تر شده و متولی جدیدی نیز پیدا می‌ شود.
سبحانی فر ادامه دا : در این رابطه لایحه‌ای از ۲ سال قبل در مجلس شورای اسلامی برای تشکیل نظام مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات مطرح است تا کلیه این حوزه را تحت پوشش قرار دهد.
وی یاد آور شد: البته این لایحه مدت زمان زیادی است که متوقف مانده ولی امیدوار هستیم به کمک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دوباره این بحث در مجلس مطرح گردد.

ارتقا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای باید به نظام مهندسی ICT

رئیس کمیته ICT مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور حتی تا دل استان‌ های دورافتاده هم رفته و بخوبی استقرار یافته است، خاطر نشان کرد: بنظر می ‌رسد با ارتقای این سازمان به نظام مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات بتوان یک مجموعه متمرکز با اختیارات و وظایف جامع و کامل داشته باشیم.
منبع : فصل اقتصاد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مرداد ۹۷
1592 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0