مطلوب نبودن کیفیت شن و ماسه تولیدی در استان مازندران از جمله چالش‌ های حوزه ساخت و ساز مطلوب نبودن کیفیت شن و ماسه تولیدی در استان مازندران از جمله چالش‌ های حوزه ساخت و ساز

مطلوب نبودن کیفیت شن و ماسه تولیدی در استان مازندران از جمله چالش‌ های حوزه ساخت و ساز

مطلوب نبودن کیفیت شن و ماسه تولیدی در استان مازندران از جمله چالش‌ های حوزه ساخت و ساز ، است. استانداردها به سراغ کیفت مصالح شن و ماسه نرفته است

کد خبر: 010930002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ آذر ۰۱ - ۹:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مطلوب نبودن کیفیت شن و ماسه تولیدی در استان مازندران از جمله چالش‌ های حوزه ساخت و ساز ، است. استانداردها به سراغ کیفت مصالح شن و ماسه نرفته است

مطلوب نبودن کیفیت شن و ماسه تولیدی در استان مازندران از جمله چالش‌ های حوزه ساخت و ساز

مطلوب نبودن کیفیت شن و ماسه تولیدی در استان مازندران از جمله چالش‌ های حوزه ساخت و ساز
کیفیت شن و ماسه مازندران استاندارد نیست
مرتضوی، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن مازندران مطلوب نبودن کیفیت شن و ماسه تولیدی در استان را از جمله چالش‌ های حوزه ساخت و ساز بیان کرد.
سید مجتبی مرتضوی با اشاره به این که استاندارد شن و ماسه به دانه بندی و سیمان می پردازد، اظهار داشت: این استانداردها به سراغ کیفت مصالح شن و ماسه نرفته است در حالی که مازندران از استانهایی محسوب می گردد که ساخت وساز در آن بالا است.
مرتضوی شمار معادن شن و ماسه را هشتاد مورد ذکر کرد و افزود: شن و ماسه مستقیم به بتن تبدیل می گردد و در ساخت وسازها مورد استفاده قبرار می گیرد از این رو توجه به کیفیت شن وماسه امری ضروری است.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن مازندران با بیان اینکه هنوز درباره کیفیت دانه های شن و ماسه اقدامی نشده است، اظهار داشت: دولت نظارت کافی ندارد و از سازمان های مردم و نهاد نیز کمک نمی گیرد.
وی با بیان اینکه نظام مهندسی معدن در کمیته دانه‌بندی شن و ماسه عضویت ندارد، افزود: در حال حاضر در محور هراز و خطیرکوه بیشتر شن وماسه برداشت می شود که کیفیت این دو با یک‌دیگر متفاوت است.
وی، وجود خاک و مواد اضافه را در عدم کیفیت شن و ماسه در استان موثر دانست و افزود: متاسفانه بیشتر شن و ماسه های تولیدی در استان استاندارد و مطلوب نیست.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آذر ۰۱
1379 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0