تخفیف چند میلیاردی نظام مهندسی به سیل زده های نقده ابراهیم مبارک قدم

زمان پایان پروژه راه آهن ارومیه معلوم نیست

ابراهیم مبارک قدم عصر 3 شنبه بیان کرد: بحث ساخت و سازهای شهری از جمله موضوع های مورد بحث اجلاس هیات عمومی سازمانهای نظام مهندسی در ارومیه خواهد بود.

کد خبر: 960414007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ - ۷:۰۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)ابراهیم مبارک قدم عصر ۳ شنبه بیان کرد: بحث ساخت و سازهای شهری از جمله موضوع های مورد بحث اجلاس هیات عمومی سازمانهای نظام مهندسی در ارومیه خواهد بود.زمان پایان پروژه راه آهن ارومیه معلوم نیست

زمان پایان پروژه راه آهن ارومیه معلوم نیست

سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی

زمان پایان پروژه راه آهن ارومیه معلوم نیست

مبارک قدم گفت: برای باشکوهتر کردن گردهمایی باید بتوانیم توانمندیهای استان را بنمایش بگذاریم، زیرا این استان در زمینه صنعت و گردش گری جایگاه ، ویژگیها و پتانسیلهای بالایی دارد و باید بتواند آن را به نمایش بگذارد.
وی ادامه داد: ارومیه باید بتواند در جایگاه ملی و فرا ملی نقش آفرینی کند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی عنوان کرد : من به انضباط شهری توجه ویژه داریم و در بحث حاشیه نشینی ، شهری مانند مشهد بیش از پانصد هزار نفر حاشیه نشین دارد ، باید تلاش کنیم سکونتگاهها را به لحاظ ساخت و ساز سامان دهی کنیم و سطح زندگی آن جا را بالا ببریم تا با بدنه شهری هم سطح گردد ضمن این که سکونتگاه های اطراف شهر را حاشیه ندانیم بلکه باید به دنبال بهبود ساختار آنها باشیم.
وی افزود: کل مساکن مهر ساخته شده دارای پروانه ساخت از شهرداری است و تاییدیه آتش نشانی را هم دارند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: عملیات اجرایی بزرگ راه ارومیه به تبریز از سمت تبریزشروع شده است و تقویت مسیرهای منتهی به مرز جزو اولویتهای بهسازی است.


مبارک قدم عنوان کرد: بیش از شصت و پنج درصد جادههای استان در رده فرعی است و باید با برنامه ریزی مناسب به رده اصلی برسد.
وی گفت: چهل و هفت درصد راههای روستایی استان آسفالته است درحالی که میانگین کشوری شصت درصد است و این وضعیت باید بهبود یابد ضمن این که توسعه راههای روستایی می تواند انتقال سایر زیرساختها رابه دنبال ‌خواهد داشت.
وی در خصوص آخرین وضعیت راه آهن ارومیه مطرح کرد: از هفتاد و دو کیلومتر مسیر ریلی ارومیه به نقده ده کیلومتر به صورت مکانیزه و بیست کیلومتر دستی درحال انجام است و چهل کیلومتر تا کنون ریلگذاری نشده است ضمن این که یک اعتبار چهل میلیاردی برای پروژه راه آهن تصویب گردیده است در این حال انتظار داریم به زودی این پروژه به سرانجام برسد اما زمان دقیق معلوم نیست.
ایشان اضافه کردند: پی گیری نماینده ها و همت آن ها برای پایان این پروژه الزامی است و صحبتهایی در خصوص بر تفاوت قائل شدن بین استانها تنها سنگ اندازی است.
منبع : جماران

 

کانال تلگرام برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ تیر ۹۶
1037 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0