شروع دور جدید فعالیت هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان دور جدید فعالیت هیات مدیره سازمانها

شروع دور جدید فعالیت هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان

انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان، با صدور اعتبارنامه ها خاتمه یافت و از امروز هیات مدیره های جدید عهده دار وظایف مصرح در قانون خواهند بود.

کد خبر: 970730009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ مهر ۹۷ - ۱۲:۴۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان، با صدور اعتبارنامه ها خاتمه یافت و از امروز هیات مدیره های جدید عهده دار وظایف مصرح در قانون خواهند بود.

شروع دور جدید فعالیت هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان

شروع دور جدید فعالیت هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان

شروع دور جدید فعالیت هیات مدیره سازمانهای نظام  مهندسی ساختمان

خوشبختانه انتخابات با تمام سختی و پیچیدگیهای آن و بعد از ۶ ماه تلاش مداوم همکارانم در ستاد، ادارات کل استانی، هیاتهای اجرایی و نظارت، در فضایی رقابتی توانست به سلامت و شایستگی برگزار گردد و اکنون میتوانم با اطمینان بگویم که روند برگزاری انتخابات نهادینه شده و به بلوغی که شایسته شرایط امروزی باشد نزدیک شده است.
از مهم ترین شاخصه های هشتمین دوره انتخابات نظم و ترتیب، قانون مداری، شفافیت، برقراری فضای گفتگو، نقد و همگرایی و تجربه شیوه مدرن رای گیری بود. در چنین فضایی مهندسان کشور در ۷ رشته اصلی ساختمان این امکان را پیدا کردند تا نمایندگان خویش را برای ۳ سال آینده انتخاب کنند. البته در این میان بدون تردید، رویگردانی یا بی تفاوتی گروه گسترده ای از مهندسان نسبت به سرنوشت سازمان حرفه ای متبوع خود، که گاهی بصورت مشارکت پایین در نشست های مجامع و انتخابات نمود پیدا میکند، نیزنیازمند پژوهش است.


وزارت راه و شهرسازی همواره خود را حافظ حقوق عمومی و مسوول بالا بردن کیفیت ساخت و ساز دانسته و طبق این اساس تنسیق شایسته تر امور مهندسان را با قدرت و انگیزه ای مضاعف دنبال خواهد کرد و با انجام اصلاحات در سازمانهای نظام مهندسی ساختمان که هدف دکتر آخوندی در گذشته و در حال حاضر خواست مهندس اسلامی است را پیگیری خواهد کرد.
باور دارم اعضای جدید هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان با سعی برای انجام اصلاحات از درون و حفظ منافع مردم و مهندسین و در تعامل با وزارت راه و شهرسازی برای ساختن آینده ای بهتر در این کشور قدم های بلندی برخواهند داشت.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی معماری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مهر ۹۷
1180 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0