آغاز به کار چهارمین اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان در یزد آغاز به کار چهارمین اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان در یزد

آغاز به کار چهارمین اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان در یزد

آغاز به کار چهارمین اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان در یزد ، با محوریت ارتقاء کمی و کیفی ساختمان سازی در کشور به میزبانی استان یزد صورت گرفت

کد خبر: 010729003 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ مهر ۰۱ - ۸:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آغاز به کار چهارمین اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان در یزد ، با محوریت ارتقاء کمی و کیفی ساختمان سازی در کشور به میزبانی استان یزد صورت گرفت

آغاز به کار چهارمین اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان در یزد

آغاز به کار چهارمین اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان در یزد
چهارمین اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان با محوریت ارتقاء کمی و کیفی ساختمان سازی در کشور به میزبانی استان یزد شروع شد.
مجتبی فرهمند، رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد در این مورد گفت: این دوره اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان در استان با هدف ارتقاء کمی و کیفی ساختمان سازی در کشور به میزبانی استان یزد برگزار شده است.
فرهمند ادامه داد: آشنایی با فناوری‌ های نوین ساختمان، تبادل اطلاعات، معرفی شاخص‌های سازنده ذی صلاح و مقررات ملی ساختمان، تاثیر بیمه تضمـین کیفیـت ساختمان، ایمنی پایدار ساختمان‌ ها در بـحران و بهبود کیفت ساختمان و مصالح استاندارد از جمله محورهای تعیین شده برای این رویداد دو روزه در استان یزد است.
وی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پنل‌ های تخصصی را از دیگر برنامه‌ های تدوین شده در این رویداد ملی دانست و ادامه داد: این اجلاس تخصصی با اهداف معرفی و تشریح پروژه‌ های با تکنولوژی صنعتی‌سازی، فرهنگ سازی و ایجاد مطالبه گری در جامعه در راستای بهره گیری از سازندگان ذیصلاح در ساخت و ساز‌های شهری برگزار شده است.
وی در خاتمه تصریح کرد: مدیریت شهری و سازمانهای دولتی، سازندگان و مجریان ذی صلاح ساختمان، معماران و طراحان ساختمان، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات ساختمانی، جامعه دانشگاهی، جامعه مهندسی و انبوه سازان و شرکتهای ساختمانی از جمله مخاطبین این رویداد ملی هستند.
لازم به ذکر است؛ چهارمین اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان در محل پردیس علوم پزشکی دانشگاه شهید صدوقی برگزار شده است.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مهر ۰۱
210 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0