شروع پنجمین دوره مسابقه قوام‌الدین از ابتدای اردیبهشت در شیراز مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس بیان کرد:

شروع پنجمین دوره مسابقه قوام‌الدین از ابتدای اردیبهشت در شیراز

امیرحسین جمشیدی عنوان کرد: مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقه قوام‌الدین از ابتدای اردیبهشت در شیراز شروع بکار خواهد کرد.

کد خبر: 980214012 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ - ۳:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،امیرحسین جمشیدی عنوان کرد: مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقه قوام‌الدین از ابتدای اردیبهشت در شیراز شروع بکار خواهد کرد.

شروع پنجمین دوره مسابقه قوام‌الدین از ابتدای اردیبهشت در شیراز

شروع پنجمین دوره مسابقه قوام‌الدین از ابتدای اردیبهشت در شیراز

پنجمین دوره مسابقه قوام‌الدین از ابتدای اردیبهشت  در شیراز شروع شد

وی، شنبه بیست و چهارم فروردین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقه قوام الدین از پنج سال قبل که رجبی، در راس نظام مهندسی بود، در شیراز شروع بکار کرد و خوشبختانه با حمایت‌ های شهرداری و شورای شهر شیراز و استانداری فارس اکنون به پنجمین دوره رسیده است.
وی با عنوان این که دو هدف کلان برای این مسابقه پیش بینی شده بود، تاثیرگذاری جامعه معماری در شهر و برگزاری رویدادهای شهری برای تاثیر در پویایی و نشاط اجتماعی را این ۲ هدف اعلام و بیان کرد: از همان ابتدا گذر مقابل باغ عفیف آباد برای محل این رویداد در نظر گرفته شد که با تعامل خوب شورای چهارم، گذر هم به نام قوام الدین ثبت گردید.
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس و دبیر مسابقه معماری قوام‌الدین، با عنوان این که ۳ دوره اول این رویداد تخصصی، به شکل استانی برگزار گردید، ادامه داد: از دوره چهارم و به علت استقبال خوب متخصصان این حوزه، رویداد بعد ملی پیدا کرد و امیدواریم که در سالهای آتی، سطح رویداد را به بین المللی ارتقاء بخشیم.
وی از حضور هشتاد گروه معماری از سراسر کشور در پنجمین دوره مسابقه قوام الدین شیراز خبر داد و افزود: بعد از داوری مرحله اول، سی طرح به مرحله دوم راه یافت و در نهایت از بین آن ها هشت طرح به مرحله اجرا (نهایی) راه پیدا کرده است.
جمشیدی با تصریح این که عنوان پنجمین دوره مسابقه قوام الدین با توجه به وقوع زمبن لرزه کرمانشاه و ابعاد مختلف آن، بازی کردن بعد از ۷٫۳، انتخاب شده است، ادامه داد: محور این دوره طراحی فضای بازی بعد از وقوع حوادثی مخرب نظیر زمین لرزه است.

شروع پنجمین دوره مسابقه قوام‌الدین از ابتدای اردیبهشت در شیراز

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس و دبیر مسابقه معماری قوام‌الدین با یادآوری این که از اول اردیبهشت ماه مرحله اجرایی این دوره از مسابقه قوام الدین در گذر مقابل باغ عفیف آباد آغاز خواهد شد، تصریح کرد: قبل و هم‌زمان با مرحله اجرایی این دوره از مسابقه قوام الدین، کارگاه ‌ها و پنلهای آموزشی مختلفی را پیش بینی کرده ایم.
وی با اشاره به حاضر نبودن نماینده سازمان نظام مهندسی فارس در نشست شورای سیاست‌گذاری مسابقه قوام الدین شیراز، ابراز امیدواری کرد که در این دوره با همکاری شهرداری و شورای شهر شیراز و سایر دستگاه ‌های ذی‌ربط شاهد برگزاری رویدادی در خور و شایسته باشیم.

منبع: پیام فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اردیبهشت ۹۸
550 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0