جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید هفتاد و دومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان

هفتاد و دومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان برگزار گردید

هفتاد و دومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان، روز شنبه سوم تیرماه نود و شش به ریاست مهندس محمد قنبری در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 960410012 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ تیر ۹۶ - ۱۱:۴۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز هفتاد و دومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان، روز شنبه سوم تیرماه نود و شش به ریاست مهندس محمد قنبری در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.هفتاد و دومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان

هفتاد و دومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

هفتاد و دومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان

در این نشست بعد از تلاوت قرآن کریم جلسه با اعلام ریاست سازمان جلسه رسمیت یافت و در بخش پیش از دستور مهندس قنبری و مهندس اویسی از هیات اجرایی انتخابات هیات رییسه گروه های تخصصی برای برگزاری شایسته انتخابات و از اعضای گروه تاسیسات مکانیکی برای بالاترین مشارکت در رای دادن، تشکر و تقدیر نمودند.
مهندس غفاری با توجه به اظهار بی اطلاعی مالکین از روال اداری سازمان و وظایف مالکین و مشکلات مربوط به این موضوع، پیشنهاد داد برای ایشان دورههای آموزشی وظایف و اختیارات سازمان و الزامات مالکین برگزار گردد. مهندس قنبری نیز بر اختصاص فضایی برای ارایه مشاوره به ارباب رجوع تاکید کرد.


سپس نامه های وارده مورد بررسی قرار گرفت که از مهمترین آن ها درخواست آموزش‌ و پرورش شهرستان فردیس برای رایگان شدن خدمات مهندسی اضافه بنای کتاب خانه این اداره در فردیس بود که مصوب شد با توجه به نامه ارسالی از وزارت راه و شهرسازی کتاب خانه مذکور نیز همانند مراکز آموزشی مشمول تخفیفات مربوطه گردد.
هم چنین نامه درخواست اصلاح مصوبه جلسه بیست و یکم خرداد ماه هیأت مدیره در مورد خروج از ارجاع نظارت دستور نقشه‌های با حداقل سه دانگ مالکیت برای اقوام درجه یک اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان مطرح گردید که مصوب شد مصوبه فوق بصورت مجوز خروج از ارجاع برای پلاکهای ثبتی که مالک آن والدین یا فرزند یکی از اعضای سازمان بوده و ناظر فرزند یا والد مالک باشد تغییر یابد.
نامه درخواست بیمارستان امام حسین محمد شهر، در مورد تخفیف پنج درصد سهم سازمان نیز مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ تیر ۹۶
1043 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0