نسل هفتم ساخت‌وساز با استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌ های نوظهور نسل هفتم ساخت‌وساز با استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌ های نوظهور

نسل هفتم ساخت‌وساز با استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌ های نوظهور

نسل هفتم ساخت‌وساز با استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌ های نوظهور ، را به نتیجه می رسانیم. این سازمان باید دبیر کمیته‌ای باشد که صنعتی‌سازی در استان را پی‌گیری کند

کد خبر: 001112001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ بهمن ۰۰ - ۱۲:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نسل هفتم ساخت‌وساز با استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌ های نوظهور ، را به نتیجه می رسانیم. این سازمان باید دبیر کمیته‌ای باشد که صنعتی‌سازی در استان را پی‌گیری کند

نسل هفتم ساخت‌وساز با استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌ های نوظهور

نسل هفتم ساخت‌وساز با استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌ های نوظهور
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد:
نسل هفتم ساخت‌وساز را به نتیجه می ‌رسانیم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد: امیدوار هستیم نسل هفتم ساخت‌وساز که استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌های نوظهور است را به نتیجه برسانیم.
احمد خرم (۲شنبه، یازدهم بهمن‌ماه) در مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی اصفهان، در مورد صنعتی شدن و عبور از نسل‌ های چهار، پنج و ششم ساخت‌وساز در دنیا که پایه کار سازمان نظام‌مهندسی ساختمان است، گفت: این سازمان باید دبیر کمیته‌ای باشد که صنعتی‌سازی در استان را پی‌گیری کند.
خرم با تأکید بر اینکه اصفهان، استان صنعتی پیشتاز است، اظهار داشت: مناسب نیست استانی دیگر پیشتاز صنعتی‌سازی کشور شود، بنابراین باید در جلسات و کمیته‌ های مختلف موضوع صنعت‌سازی از این شکل به حالت قابل‌قبول خارج گردد.
وی با اشاره به اینکه اصفهانی‌ها سیاست ورزترین استان کشور هستند، بیان کرد: اصفهانی ‌ها خوب اطلاعات را جمع، خوب چالش‌ ها را شناخته و خوب اطلاعات را می‌ دهند، از سوی دیگر اصفهانی ‌ها هوای یک‌دیگر را در فعالیت ‌های اقتصادی دارند و همواره به دنبال مهیا کردن بستر و ابزارهای لازم هستند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور هم‌چنین افزود: فضای استاد – شاگردی یعنی انتقال دانش و تجربه و این فضا هنوز در اصفهان حاکم است و باید توجه داشت که زحمت مدیران استان مضاعف است و باید چند برابر کار کنند تا پاسخ‌گوی مطالبات مردم باشند.
وی با اعتقاد بر اینکه روحیات اصفهانی ‌ها در حل مشکلات مختلف مسالمت‌آمیز است، ادامه داد: انتظار داریم کمیته اجرایی صنعتی‌سازی را در تمام زمینه‌های تجهیزاتی، مکانیکی، برقی و ساخت‌وساز، سفت‌کاری و … به نتیجه برسانیم.
خرم با عنوان اینکه در کشور حدود هفت روش صنعتی سازی جای خود را باز کرده و امیدوار هستیم نسل هفتم ساخت‌وساز که استفاده ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌ های نوظهور است را به نتیجه برسانیم، تصریح کرد: در اصفهان دیگر صنایع سنگین و … جای ندارد و محل بروز و ظهور صنایع هایتک در اصفهان است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از باکیفیت ‌ترین نمایشگاه‌ های اصفهان، بیستمین نمایشگاه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است که امروز افتتاح گردید.
علی‌رضا مرتضوی گفت: در این نمایشگاه ۹۸ شرکت مختلف از هشت استان کشور، توانمندی‌ های خود را نشان می‌دهند که ترجمه و برگردان اقتصاد مقاومتی چیست. توانمندی این شرکت ‌ها، باعث افتخار است.
مرتضوی ادامه داد: دستاوردهای شرکت ‌های توانمند اصفهان و سایر استان‌ها در این نمایشگاه باعث می ‌شود احساس غرور کرده و با سرعت بیشتری حرکت کنیم.
وی ادامه داد: شرکت اصفهان به‌واسطه چشم‌انداز ترسیم شده خود برای سال‌های آینده، برای توسعه صادرات و توسعه فروش داخلی و خارجی شرکت‌ها تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این مراسم، گفت: همکاری‌ های نزدیک بین عناصر تعیین‌کننده در استان می ‌تواند نتایج خوبی داشته باشد، از جمله آن نمایشگاه فعلی است که حاصل همکاری مشارکتی اتاق بازرگانی و شهرداری اصفهان است.
سید رسول رنجبران با اعتقاد بر اینکه نمایشگاه پل شهرستان در شأن و منزلت فعالان اقتصادی استان و اصفهان نبود، تصریح کرد: خوشبختانه امروز شاهد چنین سخت‌افزار و نرم‌افزاری هستیم که می ‌تواند در رابطه با توسعه اقتصادی و ملی استان تأثیرگذار باشد.
رنجبران با بیان اینکه امیدواریم شاهد رونق جهشی در نمایشگاه باشیم، توضیح داد: در مؤلفه ‌های توسعه کشورها، صادرات یکی از مؤلفه‌ های توسعه‌یافتگی است و امیدواریم با ابزار و زیرساخت ‌های صادراتی کشور که نمایشگاه یکی از آنهاست، بتوانیم در راه توسعه استان قدم‌های محکم‌تری برداریم.
وی با تأکید بر اینکه نمایشگاه، فرودگاه ورود و خروج فعالان اقتصادی به آن کشور، شهر و استان است، گفت: ما باید به این فرودگاه توجه ویژه‌ای از نظر حمل‌ونقل، خدمات و دیگر زیرساخت ‌ها کنیم و باید اقتصاد استانی و ملی را به اقتصاد بین‌الملل پیوند بزنیم و نمایشگاه نقش مهمی در این مسیر دارد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ بهمن ۰۰
227 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0