مجموعه آزمون‌های (تستی) نظام مهندسی با مشارکت بیش از ۸ هزار و 600 داوطلب اصفهانی مجموعه آزمون‌های (تستی) نظام مهندسی با مشارکت بیش از ۸ هزار و 600 داوطلب اصفهانی

مجموعه آزمون‌های (تستی) نظام مهندسی با مشارکت بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ داوطلب اصفهانی

مجموعه آزمون‌های (تستی) نظام مهندسی با مشارکت بیش از ۸ هزار و 600 داوطلب اصفهانی ، در روزهای 20 و 21 مهرماه 1402 برگزار خواهد شد. در این دوره از آزمون‌ها هشت هزار و 653 داوطلب اصفهانی ثبت نام نمودند

کد خبر: 020718007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ مهر ۰۲ - ۷:۳۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مجموعه آزمون‌های (تستی) نظام مهندسی با مشارکت بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ داوطلب اصفهانی ، در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. در این دوره از آزمون‌ها هشت هزار و ۶۵۳ داوطلب اصفهانی ثبت نام نمودند

مجموعه آزمون‌های (تستی) نظام مهندسی با مشارکت بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ داوطلب اصفهانی

مجموعه آزمون‌های (تستی) نظام مهندسی با مشارکت بیش از ۸ هزار و 600 داوطلب اصفهانی
با مشارکت بیش از هشت هزار و ششثصد داوطلب اصفهانی؛
مجموعه آزمون‌هاي (تستي) نظام مهندسي در اصفهان برگزار مي‌گردد
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از برگزاری مجموعه آزمون‌های (تستی) نظام مهندسی با مشارکت بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ داوطلب اصفهانی در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
علی‌رضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، بیان داشت: مجموعه آزمون‌های تستی ورود به حرفه مهرماه ۱۴۰۲ در رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، در استان اصفهان به ‌طور هماهنگ و هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌گردد.
قاری قرآن گفت: رشته‌های آزمون شامل معماری (نظارت و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات‌برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات‌مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های (ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) و (گود، پی و سازه نگهبان) می باشد که بصورت تستی اجرا خواهد شد.
وی گفت: در این دوره از آزمون‌ها هشت هزار و ۶۵۳ داوطلب اصفهانی ثبت نام نمودند که از این تعداد ۱ هزار و ۷۹۶ نفر بانوان و ۶ هزار و ۸۵۷ نفر آقایان هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: مجموعه آزمون‌های (تستی) نظام مهندسی در روزهای ۵ شنبه (صبح و عصر) و جمعه (صبح) به تاریخ ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ در نجف‌آباد و کاشان برگزار می‌گردد.
وی تصریح کرد: بر این اساس صبح روز پنج شنبه داوطلبان در رشته‌های معماری (نظارت)، ترافیک، نقشه برداری، شهرسازی و عمران (نظارت)، عصر ۵ شنبه در رشته‌های تاسیسات برقی (اجرا)، تاسیسات مکانیکی (اجرا)، تاسیسات برقی نظارت، تاسیسات مکانیکی (نظارت)، عمران (اجرا) و معماری (اجرا) و صبح جمعه داوطلبان در رشته‌های ارزیابی، طرح واجرای بهسازی، گود، پی و سازه نگهبان، تأسیسات برقی (طراحی)، تأسیسات مکانیکی (طراحی) و عمران (محاسبات) آزمون می‌دهند.
قاری قرآن ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان در این رشته‌های امتحانی، بیان داشت: از اهداف برگزاری این آزمون‌ها شناسایی مهندسان متخصص برای واگذاری خدمات به آنان است چراکه معتقد هستیم باید افرادی وارد این عرصه شوند که اطلاعات حرفه‌ای داشته باشند، هم‌چنین لازم است مهندسان، علاوه بر دانش مربوطه بر قانون و مقررات ساختمان و نظام مهندسی نیز اشرافیت داشته باشند و بداند مسئولیتی که به آنان واگذار می‌گردد را چگونه مدیریت کنند.
لازم به ذکر است: به منظور تامین نیروهای متخصص و مشارکت مهندسان و صاحبان مهارت های فنی در سراسر کشور برای پیشبرد اهداف نظام مهندسی در زمینه توسعه و نوسازی فنی، آزمون های ورود به حرفه، چندین نوبت در طول سال برگزار می‌گردد.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مهر ۰۲
136 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0