سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

گزارش برگزارى مجمع عمومى نوبت دوم سازمان

جلسه مجمع نوبت دوم نیز با حضور اعضاى محترم سازمان و نماینده اداره کل راه و شهرسازی آقاى مهندس زاغيان و مديران و... در محل تالار کوثر برگزار و هیات رییسه دائم با رای حضار به ریاست آقاى مهندس عسگرى تشکیل شد. گزارش بازرسین قانونی و گزارش مالی و پاسخ‌ها از سوی مهندس زهتاب ریاست سازمان و آقای مهندس عموشاهى خزانه‌دار ارائه شد. و نیز بواسطه عدم تکمیل مقدمات برگزاری انتخابات بازرسین این بند از دستور کار مجمع با دستور هیات رییسه مجمع به جلسه بعد از تنفس موکول گردید.

کد خبر: 6020 تاریخ انتشار: شنبه ۲ بهمن ۹۵ - ۳:۰۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مطابق قانون نظام مهندسى و کنترل ساختمان سالانه مجامع عمومى عادى و فوق‌العاده برگزار مى‌گردد. جلسه مجمع نوبت دوم نیز در محل تالار کوثر برگزار شد.برگزارى مجمع عمومى نوبت دوم سازمان

برگزارى مجمع عمومى نوبت دوم سازمان

برگزارى مجمع عمومى نوبت دوم سازمان

برگزارى مجمع عمومى نوبت دوم سازمان

١٠ باجه جهت پذيرش و احراز هويت و توزيع فرم‌هاى راى پيش‌بينى شده بود و كادر اجرايى سازمان تمهيدات لازم را در خصوص پذيرش اعضاى محترم صورت داد.

اين جلسه با حضور اعضاى محترم سازمان، تعدادی از اعضای هیات مدیره و نماینده اداره کل راه و شهرسازی آقاى مهندس زاغيان و مديران و كاركنان سازمان برگزار شد.

پس از تلاوت قرآن مجيد و سرود ملى و پخش كليپ‌هاى روابط عمومى، آقاى مهندس زهتاب، رییس سازمان، جهت خيرمقدم و اعلام دستور جلسه در جايگاه حضور يافت و هیات رییسه موقت با ریاست مسن‌ترین عضو (آقای مهندس نوری ) وجوان‌ترین عضو (آقای مهندس امینی ) به عنوان دبیر و از بین حضار دو نفر به عنوان ناظر انتخاب شدند پس از استقرار، هیات رییسه دائم با رای حضار به ریاست آقاى مهندس عسگرى تشکیل شد.

سپس آقاى مهندس طاهری دبیر هیات رییسه سازمان گزارش عملکرد سال منتهی به شهریور ۹۵ را ارائه نمودند. پس از آن گزارش بازرسین قانونی و گزارش مالی و پاسخ‌ها از سوی مهندس زهتاب ریاست سازمان و آقای مهندس عموشاهى خزانه‌دار ارائه شد. گزارش مالی و بودجه پیشنهادی نیز به طور مختصر توسط خزانه‌دار محترم ارائه شده و فرآیند رای‌گیری با دستور رییس جلسه آغاز شد مطابق روش اجرایی تعیین شده که قبلا نیز به اطلاع اعضای سازمان رسیده بود رای گیری صورت گرفت و تمام بندهای مطرح شده به تصویب رسید لازم به ذکراست بواسطه عدم تکمیل مقدمات برگزاری انتخابات بازرسین این بند از دستور کار مجمع با دستور هیات رییسه مجمع به جلسه بعد از تنفس موکول گردید. مطابق نظامنامه نحوه تشکیل و اداره مجامع اگر دستور کاری انجام نشود توسط رییس جلسه اعلام تنفس شده و در زمان مقرر به دستورکار مانده رسیدگی خواهد شد. در پایان و حین شمارش آرا به پرسش‌ها و ابهامات مطرح شده از سوی اعضای حاضر توسط ریاست سازمان، خزانه‌دار و دبیر هیات رییسه پاسخ‌هایی ارائه شد. برای کسب اطلاعات بیشتر مى توانيد به سایت سازمان مراجعه فرمایید.

برگزارى مجمع عمومى نوبت دوم سازمان

منبع: روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ بهمن ۹۵
1194 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0