جایگاه دوم «صنعت ساختمان» در اقتصاد کشور| ضوابط صرفه جویی انرژی رعایت گردد جایگاه دوم «صنعت ساختمان» در اقتصاد کشور| ضوابط صرفه جویی انرژی رعایت گردد

جایگاه دوم «صنعت ساختمان» در اقتصاد کشور| ضوابط صرفه جویی انرژی رعایت گردد

جایگاه دوم «صنعت ساختمان» در اقتصاد کشور| ضوابط صرفه جویی انرژی رعایت گردد ، صنعت ساختمان پس از نفت بزرگ‌ترین جریان اقتصادی است که می‌تواند برای کشور درآمدزایی و اشتغال زایی داشته باشد

کد خبر: 010208002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۰۱ - ۴:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جایگاه دوم «صنعت ساختمان» در اقتصاد کشور| ضوابط صرفه جویی انرژی رعایت گردد ، صنعت ساختمان پس از نفت بزرگ‌ترین جریان اقتصادی است که می‌تواند برای کشور درآمدزایی و اشتغال زایی داشته باشد

جایگاه دوم «صنعت ساختمان» در اقتصاد کشور| ضوابط صرفه جویی انرژی رعایت گردد

جایگاه دوم «صنعت ساختمان» در اقتصاد کشور| ضوابط صرفه جویی انرژی رعایت گردد
رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان خبر داد؛
جایگاه دوم «صنعت ساختمان» در اقتصاد کشور| ضوابط صرفه جویی انرژی رعایت گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد: صنعت ساختمان پس از نفت بزرگ‌ترین جریان اقتصادی است که می‌تواند برای کشور درآمدزایی و اشتغال زایی داشته باشد.
محمدرضا آلوستانی شامگاه ۴ شنبه در جمع اعضای هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گلستان، عنوان داشت: صنعت ساختمان بعد از نفت بزرگ‌ترین جریان اقتصادی است که می ‌تواند برای کشور درآمدزایی و اشتغال زایی داشته باشد.
آلوستانی تصریح کرد: هیئت مدیره نظام مهندسی تلاش خود را بر اعتمادسازی گذاشته و نمود و آثار بیرونی آن، این امر را به اثبات رسانده است.
وی ادامه داد: امسال در بدترین حالت تورم پنجاه درصدی و در خوشبینانه ترین حالت تورم سی درصدی پیش بینی شده و افزایش حقوق کارگران، حذف ارز ۴ هزار و دویست تومانی و افزایش عوارض ساختمانی و غیره می ‌تواند در این زمینه تاثیر بگذارد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: تولیدکنندگان در زمینه صرفه جویی انرژی در ساختمان توجه کنند زیرا یکی از موضوعاتی که طبق مصوبه هیئت وزیران مورد توجه قرار گرفته مسأله صرفه‌جویی انرژی در ساختمان است.
وی گفت: مقرر شده از سال ۱۴۰۲ این ضوابط رعایت گردد در غیر این صورت پروانه ساختمانی تایید نمی گردد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان اظهار داشت: با کمک اداره کل شهرسازی، کارگروه لازم برای اجرای این ضابطه ها، تشکیل داده و امسال این طرح در گرگان به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.
آلوستانی افزود: پنجاه درصد انرژی در صنعت ساختمان هدر میرود و این طرح حرکت خوبی برای جلوگیری از اتلاف انرژی و صرفه جویی است.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اردیبهشت ۰۱
287 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0