الهه نجفی دبیر کمیته علمی همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات عنوان کرد

سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران: تمرکز علمی پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات بر موضوع بانکداری و بورس

تمرکز مقالات علمی پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات بر دو موضوع بانکداری و بورس خواهد بود.

کد خبر: 4250 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ دی ۹۵ - ۴:۰۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)الهه نجفی، دبیر کمیته علمی پنجمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با اعلام مطلب گفت: در راستای بررسی موضوعات مختلف حاکمیت شرکتی،نظام ‏های حاکمیت و مدیریتی فناوری اطلاعات ، امسال “کنترل‏های داخلی و مدیریت ریسک” به عنوان موضوع اصلی همایش توسط کمیته علمی انتخاب شد.تمرکز علمی پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات

تمرکز علمی پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات

پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات

تمرکز علمی پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات

نجفی در این رابطه ادامه داد : مقالات ارائه شده مرتبط با این موضوع دردو حوزه بانکداری و بورس در دو بخش صبح و بعدازظهر پنجمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات ارائه خواهد شد.
دبیر کمیته علمی پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با اشاره به زمانبندی ارائه مقالات گفت: در بخش صبح ابتدا مفاهیم حکمرانی سازمانی و جایگاه و ساختار کنترل‏های داخلی به منظور تحقق آن و همچنین بحث پاسخگویی و شایستگی‏های لازم به منظور تحقق آن تبیین می‏شوند.
نجفی ادامه داد: سپس تجربیاتی از استقرار نظام‏های کنترل داخلی و مدیریت ریسک در پیوند با حاکمیت شرکتی  و نقش فناوری اطلاعات در استقرار این نظام‏ها و همچنین راه‏کارهای مدیریت ریسک‏های حوزه فناوری اطلاعات در بانک‏های ملت، خاورمیانه و پاسارگاد ارائه می‏شود.
او با اشاره به برگزاری نشست مشترک سازمان نظام صنفی رایانه ای و شرکت فرابورس در پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات گفت: در بخش بعدازظهر در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت فرابورس، رییس سازمان نظام صنفی کشور، خبرگان حوزه کنترل‏های داخلی و مدیریت ریسک در SME ها به بررسی اهمیت و نقش کنترل‏های داخلی و مدیریت ریسک در پذیرش  SME ها در فرابورس پرداخته می‏شود.
به گفته نجفی ،اهداف اصلی برگزاری سلسله همایش‏های راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، تبیین مفاهیم راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، ارایه زیرساخت‌های نظری، تشریح استانداردها و چارچوب‌های جهانی، بیان به‌روش‌ها و تجارب برتر، و بررسی تجارب و پروژه‌های مرتبط داخلی است.
دبیر کمیته علمی  همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات در این رابطه ادامه داد: در این سلسله همایش‌ها از یک سو، صاحب‌نظران حوزه‌ مشاوره فناوری اطلاعات فرصت می‌یابند تا نظریات و رویکردهای خود را ارایه کنند و از سوی دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی که تجربه استقرار نظام ‏های مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات در مجموعه خود را داشته‌اند، این مجال را دارند که تجربیات و دانش خود را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دهند.
نجفی در این رابطه تاکید کرد: برای شرکت‌کنندگان نیز این فرصت مهیا می‌شود تا با دیدگاه‌های مختلف و تجربیات برتر در زمینه راه‏کارهای اجرایی نظام‏های راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات و نتایج و دستاوردهای این نظام‏ها آشنا شوند.
به گفته دبیر کمیته عملی همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، برگزاری این همایش‏ها فرصت مناسبی برای تعامل شرکت‏های مشاوره و مشاوران با حوزه کارفرمایی است تا بتوانند به تبادل اطلاعات و تبیین راه‏کارها بپردازند.
سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران پنجمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را از ساعت ۸ صبح الی ۱۶روز چهارشنبه ۱۵دی ماه ۱۳۹۵ در سالن همایش  کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد کرد.
علاقمندان برای ثبت نام در این همایش می توانند اینجا کلیک کنند.

تمرکز علمی پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات

منبع: روابط عمومی سازمان

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

 

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ دی ۹۵
1329 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0