نتیجه بررسی پایانی حادثه معدن یورت مشخص نگردیده است معاونت وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

نتیجه بررسی پایانی حادثه معدن یورت مشخص نگردیده است

معاونت وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: گروه حقیقت یاب معدن یورت به علت بسته شدن معدن نتوانسته نتیجه کلی و نهایی را ارائه نماید.

کد خبر: 960420003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶ - ۸:۳۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، معاونت وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: گروه حقیقت یاب معدن یورت به علت بسته شدن معدن نتوانسته نتیجه کلی و نهایی را ارائه نماید.نتیجه بررسی پایانی حادثه معدن یورت مشخص نگردیده است

نتیجه بررسی پایانی حادثه معدن یورت مشخص نگردیده است

نتیجه بررسی پایانی حادثه معدن یورت مشخص نگردیده است

جعفر سرقینی قبل از ظهر ۳ شنبه در پانزدهمین همایش سالانه نظام مهندسی معدن کشور، اظهار داشت: امروز دوران جوانی معدن با چهارصد میلیون تن تولیدات معدنی است.

 

سرقینی گفت: هشتاد میلیون تن سیمان تولید میشود و رسیدیم به دوران بلوغ معدن ولی تشکیلات معدن کوچک گردید و این وظیفه نظام مهندسی معدن را سنگین کرده است.
وی ادامه داد: آخرین دوره من در این سمت است و من بیش تر بعدم موفقیتها توجه میکنم در این مدت زیرا هیچ کس عقب ماندگی را گردن نمیگیرد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: نتوانستیم نظارت را مکانیزه کنیم و با روش نیمه سنتی عمل میکنیم معادن کشور سامان دهی گردید ولی نظارت ساماندهی نشد.
سرقینی تصریح کرد: هم راهی مناسبی با نظام مهندسی معدن نسد ولی باید بیش تر همت کنید و حق خود را بگیرید زیرا امروز مسئولیت شما با سی و پنج هزار عضو خیلی سنگین است.


وی خاطر نشان کرد: بخشی از نظارت بر معادن بماهیت آن باز میگردد زیرا شش هزار معدن را نظارت کردن خیلی سخت است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: در وزارت خانه هرکاری دادیم با افراد صلاحیت دار در نظام مهندسی معدن بوده که حرکت کم است ولی باید توسعه یابد.
سرقینی مطرح کرد: در هر صنعتی اتفاقات ممکن است و خطر همیشه است ولی تفاوت کار معدن با دیگر صنایع این است که تخریب یک معدن علاوه بر حوادث جانی ممکن است دیگر باز نگردد.
وی ابراز داشت: معدن یورت هم چنان بطور کامل باز نشده که گروه حقیقت یاب بطور کامل دلیل این حادثه را بررسی کند، اظهار نظر اولیه شده و فعلا بهمان استناد میشود.
منبع : بازار کار

 

کتاب آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ تیر ۹۶
998 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0