مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی: حدنصاب قبول آزمون نظام مهندسی نمره 50 است مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی: حدنصاب قبول آزمون نظام مهندسی نمره 50 است

مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی: حدنصاب قبول آزمون نظام مهندسی نمره ۵۰ است

مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی: حدنصاب قبول آزمون نظام مهندسی نمره 50 است ، طبیعی است که عده‌ای با یک نمره و یا دو نمره برای اخذ صلاحیت موفق به قبولی در آزمون نشوند

کد خبر: 020308002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۰۲ - ۸:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی: حدنصاب قبول آزمون نظام مهندسی نمره ۵۰ است ، طبیعی است که عده‌ای با یک نمره و یا دو نمره برای اخذ صلاحیت موفق به قبولی در آزمون نشوند

مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی: حدنصاب قبول آزمون نظام مهندسی نمره ۵۰ است

مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی: حدنصاب قبول آزمون نظام مهندسی نمره 50 است
حدنصاب قبول آزمون نظام مهندسی نمره ۵۰ است
یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: طبیعی است که عده‌ای با یک نمره و یا دو نمره برای اخذ صلاحیت موفق به قبولی در آزمون نشوند، این دوستان باید تلاش کنند تا حداقل صلاحیت را در دوره‌های آینده آزمون به دست بیاورند، نه اینکه کل آزمون را زیر سوال ببرند.
جمعی از افراد، با ثبت پویشی در حوزه انتخابات نظام مهندسی، خواستار کاهش حد نصاب قبولی آزمون مهندسان ۱۴۰۲ شدند.
ثبت کننده این سوژه با اشاره به برخی از محورهای ناقض عدالت در آزمون، تاکید کرده است که در سال‌های اخیر بی‌عدالتی در حق مهندسان جوان کشور شده و با توجه به شرایط موجود و مشکلات فراوان در آزمون‌های نظام مهندسی شرکت می‌کنند و همین امر باعث کاهش کارایی آن‌ها شده است.
این سوژه در حالی ثبت می‌شود که یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی، درباره این درخواست مخاطبان تاکید کرد: انتخابات نظام مهندسی یک آزمون عادلانه است که با کسب حدنصاب ۵۰ صلاحیت علمی مهندسان جوان را مورد تایید قرار می‌دهد.
وی ادامه داد: با کاهش دو نمره‌ای حدنصاب، آزمون عادلانه نمی‌ شود و باید از درخواست کنندگان این سوژه بپرسیم، چرا درخواست حدنصاب ۴۰ یا ۳۵ را نکرده‌اند.
وی ادامه داد: طبیعی است که عده‌ای با یک نمره و یا دو نمره برای اخذ صلاحیت موفق به قبولی در آزمون نشوند، این دوستان باید تلاش کنند تا حداقل صلاحیت را در دورهای آینده آزمون به دست بیاورند، نه اینکه کل آزمون را زیر سوال ببرند.
وی افزود: توجه کنید، کسی که نمره ۴۸ از این آزمون کسب کرده یعنی به ۵۲ نمره کسب نکرده و طبیعی است که با این سطح نباید نسبت به صدور مجوز آزمون اقدام کنیم.
همه ساله پس از برگزاری آزمون نظام مهندسی، اعتراضات نسبت به نحوه برگزاری آزمون وجود دارد و به‌نظر می‌رسد، استانداردهای آزمون نظام مهندسی باید دچار تحول گردد.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ خرداد ۰۲
262 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0